  • 11. Data: 2011-05-07 09:46:29
    Temat: Re: komputer all-in-one z WEJŚCIEM hdmi ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-05-06 23:01, Przemysław Ryk pisze:
    > Tak przykładowo: EIZO T2351W wyceniany jest na 3599 netto.
    I nie ma komputera w sobie.
    A taki AIO Acera VZ290G kosztuje ~1200zł, ma komputer i ekran co prawda
    18.5" ale dotykowy... Tylko brak wejścia hdmi.
    Nie jestem ślepym zwolennikiem AIO, jak się da to wolę kilka klocków niż
    jeden (w razie czego łatwiej wymienić/zmienić jeden z nich), ale akurat
    klient sie uparł na takie rozwiązanie i co poradzę.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 12. Data: 2011-05-07 11:31:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 07 May 2011 11:46:29 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > I nie ma komputera w sobie.

    Owszem. W świetle całego wątku można by się domyślać, że chodzi o monitor
    dotykowy będący jednocześnie obudową komputera. Przyzwyczaiłem się jednak
    precyzyjnie odpowiadać na zadane pytania. ;D

    (ciach...)
    > Nie jestem ślepym zwolennikiem AIO, jak się da to wolę kilka klocków niż
    > jeden (w razie czego łatwiej wymienić/zmienić jeden z nich), ale akurat
    > klient sie uparł na takie rozwiązanie i co poradzę.

    Możliwości są dwie: albo spróbować znaleźć coś, co klienta zadowoli, albo
    spróbować mu wytłumaczyć, dlaczego inne rozwiązanie może się lepiej
    sprawdzić. :)

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]