  • 1. Data: 2011-09-21 08:24:08
    Temat: komórka ze stacją dokująca lub jak stacjonarny
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    mamy w pracy starego wysłużonego SAGEMA, chyba ma z 7 lat.
    Jest to telefon komórkowy, duży, czytelny, ze stacją dokująca zeby nie
    trzeba było ładować go co jakiś czas i piekielnie prosty w obsłudze
    9korzysta z niego sporo starszych ludzi). chciałbym go wreszcie wymienic na
    cos nowszego bo ten zwyczajnie juz sie zużył (przynajmniej 100 - 200
    telefonów dziennie). Szukam czegoś podobnego, czyli telefon duży ze stacją
    dokującą, duzy wyświetlacz, klawisze i prostego w obsłudze, w plusie pytałem
    ale nic ciekawego nie zaproponowali, same maleństwa typowe komórki, możeczie
    coś doradzic?

    6480 (20110920) __________

  • 2. Data: 2011-09-21 08:54:17
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 10:24:08 +0200, robert napisał(a):

> [...]
    > ale nic ciekawego nie zaproponowali, same maleństwa typowe komórki, możeczie

    Modele Emporia.

    BTW: byłbyś uprzejmy posprzątać sobie w komputerze i przestać śmiecić grupę
    tym reklamowym badziewiem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 3. Data: 2011-09-21 09:13:20
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości >

    > Modele Emporia.

    tak widziałem ten telefon w salonie, tylko brakuje jeszcze stacji dokującej,
    gdyby była brałbym od razu bo jest super

    PS. sorki za noda32, korzystam nie ze swojego kompa i nie chce w nim grzebać
    zeby tych sygnatur nie podczepiał

    6480 (20110920) __________

  • 4. Data: 2011-09-21 09:36:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 11:13:20 +0200, robert napisał(a):

    > tak widziałem ten telefon w salonie, tylko brakuje jeszcze stacji dokującej,
    > gdyby była brałbym od razu bo jest super

    ale po co? skoro - jak napisałeś - jest tak dużo rozmów, to zrób to tak,
    jak to się robi
    Czyli albo normalnie postaw telefon na jakiejkolwiek podstawce, podepnij na
    stałe zasilanie i którąś ze słuchawek tego typu:
    http://cisco-ip-phones.com/images/SupraPlus.jpg
    rozwiązanie lepsze - zainwestuj w któryś z takich telefonów:
    http://www.voice.com.pl/gsm-telefony.html
    (pierwszy lepszy link z google)
    rozwiązanie profesjonalne - moduł GSM podpięty do centralki telefonicznej,
    co daje odbieranie komórek jak każdego innego połączenia przychodzącego, w
    dodatku można rozmowę przełączyć na kogoś innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 5. Data: 2011-09-21 20:16:15
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

> [...]
    > dokującą, duzy wyświetlacz, klawisze i prostego w obsłudze, w plusie
    > pytałem ale nic ciekawego nie zaproponowali, same maleństwa typowe

    Zerknij tu, do wyboru do koloru
    http://apps.t-mobile.pl/productApp-web/user/jsp/prod
    ucts.jsp?market=P&type=conv

  • 6. Data: 2011-09-22 08:49:42