  • 1. Data: 2012-02-28 02:13:04
    Temat: komórka z DUAL SIM
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    jaką komorke z DUAL SIM byscie polecili:
    - nie musi byc wrzask mody,
    - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt odniesienia)
    Może byc uzywana,allegro.

  • 2. Data: 2012-02-28 08:02:40
    Temat: Re: komórka z DUAL SIM
    Od: " AnetaBB" <0...@g...pl>

    > jaką komorke z DUAL SIM byscie polecili:

    Uważam z koleżankami że NOKIA jest the best. Na dwa simy C-2 jest cool

    hejka

    A.B.

  • 3. Data: 2012-02-28 09:15:13
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik " AnetaBB" <0...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uważam z koleżankami że NOKIA jest the best. Na dwa simy C-2 jest cool

    U nas tez cale podworko bawi sie nokiami, sa takie słitaśne ze hej.
    Bardzo sie w Playu sprawdzaja, i wogóle wszyscy wiedza ze sa cool.

  • 4. Data: 2012-02-28 10:02:21
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    > JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt

    ja mam od 2 lat myphone taki jak ten i nie narzekam
    http://allegro.pl/telefon-my-phone-6651-young-komple
    t-hit-dual-sim-i2170558726.html
    to co mi się w nim najbardziej podoba, to możliwość autowyłączania na noc

    erator/

  • 5. Data: 2012-02-28 11:05:12
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]
    > - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    > JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt

    GT-C3322, od E50 sporo bardziej plastikowy.
    Zajebisty wyświetlacz - jest po prostu ładny i dobrze podświetlony.
    Jak coś to zapraszam na priv., bo pozbywam się właściwie nówki - jak dla
    mnie zbyt delikatny.

    --
    M.

  • 6. Data: 2012-02-28 16:29:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    zlotowinfo in news:jii8n5$psl$1@inews.gazeta.pl
> [...]
    t-hit-dual-sim-i217055
    > 8726.html to co mi się w nim najbardziej podoba, to możliwość

    tak, ale ja potrzebuje telefon dla doroslej osoby, nie plastikowa zabawke
    przez ktora mozna dzwonic :) :)
    dlatego wspomnialem o pewnym wzorcu jakosci, starej nokii e50, dzisiaj to
    juz aparat sredniej klasy,ale nadal solidnie wykonany, jak dla mnie - ten
    poziom jest ok.

  • 7. Data: 2012-02-28 17:17:14
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

> [...]
    > juz aparat sredniej klasy,ale nadal solidnie wykonany, jak dla mnie - ten

    GT-C6112 ale i temu można zarzucić, że ma... slider.
    Pozostaje więc Samsung D880 ;)

    --
    M.

  • 8. Data: 2012-02-28 17:42:12
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2012-02-28 03:13, 1634Racine pisze:
> [...]
    > - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    > JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt odniesienia)

    LG GX500.
    Używam od pół roku i wg mnie obecnie jeden z lepszych na rynku duali.
    Wcześniej miałem samsunga C5212 (taki sobie a bateria ledwie 2 dni
    trzymała) i MyPhona (odradzam ze wszystkich sił :) )
    W LG bateria trzyma od 4-7 dni, bluetooth, wifi i jakiś tam w miarę
    aparat 3,0 mega.
    Trochę muli przy obsłudze (bo to dotykowiec) ale działa stabilnie i ma
    dobry zasięg.
    Mało czuły wyświetlacz ale nie najgorszy.
    Obsługa prosta, posiada potrzebne dodatki (budzik, kalkulator, dyktafon
    itp).
    piona

  • 9. Data: 2012-02-28 17:57:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > - wystarczy model przechodzony, ale co najmniej na poziomie tech. I
    > JAKOŚCIOWYM nokii e50 (nie jest dual sim,podaje przyklad - pkt odniesienia)

    Ja mam Huawei G5500. Ma swoje dziwności, ale jest mały, lekki i nieźle
    robi za empetróję i czytnik plików .txt.
    --
    Grzexs