  • 101. Data: 2009-12-25 16:34:39
    Temat: Re: kodowana dvb-t
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości news:

    > Zostanie abonentem PAY-TV w wersji DVB-T wiąże się z:
    > - zakupem tunera DVB-T (200-300% droższy od tunera SAT)

    Bzdura.
    Chyba że tuner sat CI idzie kupić za 30 zł.

  • 102. Data: 2009-12-25 16:36:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Farmazony, mieszkam w górach (Góry Olbrzymie) i całkiem
    > sporo ludzi ma wyłacznie anteny SAT, dlaczego? Dlatego
    > że gdy ktoś kupił SAT i zobaczył obraz bez odbić nie
    > chce już ogladać analogowej TV z nadajników EMITELA marnej
    > jakości. Po jakimś kolejnym remoncie elewacji czy dachu, wywala
    > całą instalację naziemnej anteny i do niej nie wraca.

    Farmazony.
    Ta cała niby instalacja dla potrzeb naziemnej anteny jest dokładnie taka
    sama jak w przypadku satelitarnej, tylko antena inna (czytaj: do satelity
    droższa).

  • 103. Data: 2009-12-25 17:40:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

    > dla odbiorcy ktory ma TV z tunerem DVB-T? Musi wydac prawie tysiac zł
    > na tuner, antene sat i montaż a jak chce 2, 3 telewizory to dodatkowe
    > oplaty. TV sat jest najdroższa z punktu widzenia odbiorcy i tylko
    > dlatego ze udalo sie zablokowac rozwoj DVB-T platformy sat kwitną...

    a czy są już solitery do dzielenia uprawnienień miedzy dekodery w kilku
    telewizorach?

  • 104. Data: 2009-12-25 17:40:14
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Pokaż mi te tanie tunery DVB-T MPEG-4 (H.264)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 105. Data: 2009-12-25 17:42:47
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]

    > sama jak w przypadku satelitarnej, tylko antena inna (czytaj: do satelity

    Mieszkasz w bloku czy prywatnym wolnostojącym domu?
    Instalacje na wielorodzinnych budynkach w postaci
    pajęczej sieci to standard, w prywatnych domach
    nikt nie chce dodatkowych kabli i anten na dachu.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 106. Data: 2009-12-25 17:47:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pokaż mi te tanie tunery DVB-T MPEG-4 (H.264)

    Poszukaj sobie choćby na allegro - HINT: USB, bez problemu powinieneś
    znaleźć kupę tego między 50 a 100 zł.
    A stacjonarne już od 250 zł.
    Porównywalnych tunerów satelitarnych (mpeg-4 dvb-s2) w tej cenie nie masz
    szans dostać.

  • 107. Data: 2009-12-25 17:49:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Mieszkasz w bloku czy prywatnym wolnostojącym domu?

    W domu.

    > Instalacje na wielorodzinnych budynkach w postaci
    > pajęczej sieci to standard, w prywatnych domach
    > nikt nie chce dodatkowych kabli i anten na dachu.

    Nie bardoz rozumiem o czym mówisz, obstawiam że wyciąganie kabli ze ścian
    narobi więcej syfu niż pozostawienie.
    Chyba że mówisz o jakichś zabytkach, gdzie w ogóle kabli nie wyprowadzono.
    Ale tutaj i tak kabel do sat pozostaje, przepięcie go do anteny naziemnej
    nie jest żadnymj problemem.
    Tak samo jak do obu naraz zresztą.

  • 108. Data: 2009-12-25 17:50:42
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > a czy są już solitery do dzielenia uprawnienień miedzy dekodery w kilku

    > telewizorach?

    Chyba jeszcze nie ma standardu systemu dostępu zatwierdzonego,
    a od tego jeszcze dluga droga do splitterów. (chyba że będzie
    to system SECA, a przynajmniej o komunikacji takiej jak SECA)
    Generalnie nie ma teraz alternatywy dla Cyfra+ o ile ktoś
    ma kilka tunerów w domu i chce ogladać sporo kanałów.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 109. Data: 2009-12-25 17:51:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > Bzdura.
    > Chyba że tuner sat CI idzie kupić za 30 zł.

    większość tunerów DVB-T mpeg4 obsługiuje conaxa, czy mnie słuch nei mylił
    że u nasz wybrano jakiś dziki system kodowania.

    Są już jakieś tunery dostepne z NDS VideoGuard?

  • 110. Data: 2009-12-25 17:54:54
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > Poszukaj sobie choćby na allegro - HINT: USB, bez problemu powinieneś
    > znaleźć kupę tego między 50 a 100 zł.

    USB?!!!!!!!!
    A gdzie ja sobie ten tuner podłączę?

    > A stacjonarne już od 250 zł.

    Wybacz ale nawet 250 zł za ten sprzęt to trochę drożyzna.
    NA RYNKU NIE MA W OGÓLE OFERTY TUNERÓW DVB-T

    PS. Ja ogólnie tunera DVB-T nie szukam, mam wbudowany
    w tuner SAT, ale poza Polsatem któego i tak nie ogladam
    od 5 lat nic tam nowego chyba nie zobaczę. Chętnie
    zobaczyłbym TVP HD ... ale pewnie nie ma szans aby
    ten kanał był FTA.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com