  • 11. Data: 2009-07-29 11:39:13
    Temat: Re: klucz od korka wlewu paliwa
    Od: "Piotr Szydlowski" <p...@y...com>

    > we Wroclawiu znajde takich specow?

    tak, na ul. Oleśnickiej po prawej stronie jadąc od Poniatowskiego lub na
    Nasypowej
    W tym pierwszym punkcie robiłem kiedyć kluczyk do Hondy.

    pozdrawiam
    Piotr Sz.

  • 12. Data: 2009-07-29 11:50:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 13:39:13 +0200, Piotr Szydlowski napisał(a):

    > tak, na ul. Oleśnickiej po prawej stronie jadąc od Poniatowskiego

    Tylko pilnuj się z tym człowiekiem w sensie ustalenia ceny *przed*
    wykonaniem prac, a potem egzekwowania tych ustaleń. Ot taka mała
    dygresja z własnego doświadczenia.

    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-07-29 13:03:04
    Od: "Rafal Morawski" <b...@y...com>

    Uzytkownik "maciek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...
    > ja zanioslem swoj bak z zamknietym wlewem do punktu dorabiania kluczy.
    > dalem tez kluczyk ze stacyji ale inny (nie otwierajacy wlewu) i koles
    > przerobil zamek we wlewie tak ze teraz mam jeden kluczyk do stacyjki i
    > wlewu.
    > koszt - 70zl

    wlasnie o takie cos mi chodzi, gdzie Pan to robil? ja jestem z wroclawia

  • 14. Data: 2009-07-29 14:25:08
    Od: "Rafał Morawski" <b...@y...com>

    Użytkownik "Piotr Szydlowski" <p...@y...com> napisał w wiadomości

    > tak, na ul. Oleśnickiej po prawej stronie jadąc od Poniatowskiego lub na
    > Nasypowej
    > W tym pierwszym punkcie robiłem kiedyć kluczyk do Hondy.

    bedzie napisane dorobianie kluczy czy jakos tak?

  • 15. Data: 2009-07-29 14:51:53
    Od: "Piotr Szydlowski" <p...@y...com>

    > bedzie napisane dorobianie kluczy czy jakos tak?

    tak, będzie napisane "dorabianie kluczy"

    pozdrawiam
    Piotr Sz.