  • Data: 2010-03-26 11:12:33
    Temat: klopot z karta ASUS Radeon HD4650
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    sprzęt:
    MSI K8N Neo2
    AMD Athlon 64 3000+
    1 GB RAM
    2 x HDD
    1 x CDRW (sony)
    1 x DVD RW (nec)
    GF 4200Ti (Pixelviev) AGP 128MM
    SB live 5,1
    zasilacz - 350W

    win XP (sp3,4 ?)

    Taki problem:
    Wspaniale sprzęt dzaiała, ale chciałem przyspieszyć grafikę póki jeszcze
    można znaleźć coś na AGP.
    Znalazłem kartę (ASUS Radeon HD4650 1GB DDR2).

    Odinstalowałem stare Nvidi drivery, wstawiłem nową kartę, podłączyłem
    dodatkowe zsilanie, zainstalowałem stery. Wyświetlanie pulpitu ok,
    rozdzielczość ok.

    Kłopot pojawił się, że komp w odczuwalny sposób zwolnił, dłużej się odpala,
    przestaje działać dzwięk.
    Grafika w teście 3DMark 2001 jest dwa razy wolniejsza od mojej starej karty.

    Ponowne zainstalowanie starej GF i wszystko elegancko gra.

    Co może być przyczyną takiego zachowania kompa ?

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl