  • 11. Data: 2014-01-03 19:10:11
    Temat: Re: klon Samsunga Solid w Biedronce
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <52c56c22$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > MyPhone to polska firma. Podobnie Prestigio. Jeśli już kupować
    > chińszczyznę - to chyba warto pod polską marką. Dajmy zarobić swoim -
    > zwłaszcza, że i jakość, i cena - są na dobrym poziomie.

    A dlaczego ta polska firma nie podaje na stronie informacji o tym
    telefonie?
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-01-05 07:55:00
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Ale z tego co widzę to Dual SIM ?

    -----

  • 13. Data: 2014-01-15 03:44:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <la1grp$6ag$1@node1.news.atman.pl>,
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Nie dość, że wstrętny to jeszcze jakiś stary model i UMTS nie ma.

    Nie znasz sie, Animka.

  • 14. Data: 2014-01-15 04:02:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l9t1m7$mrd$1@dont-email.me>, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > jest tu:
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/myphone/hammer/myPhone
    -Hammer.html

    No, faktycznie.
    Ale dopiero niedawno uaktualnili dane i pojawilo sie troche opinii.
    Z tego kilka wygladajacych na wiarygodne - zwlaszcza opinia kol.
    Szczypana.

    Reasumujac - mozna porownac go do Solida E2370
    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/7824/4653/4251/0/

    Bateria nieco mniejsza (1700 vs 2000 w E2370, z trzymaniem nie wiadomo -
    a to chyba kluczowe w tym porownaniu.
    Podobnie jak w Solidzie ergonomia/menu kiepska.
    Od Solida E2370 nieco tanszy, nieco szczelniejszy, no i ma DualSIM.

    Szkoda, ze brak GPSa
    Ciekawe, czy dziala zewnetrzny modul GPS przez BT.
    W E-2370 - nie dzialal - jakis protokol wycieto.

    Jesliby bateria trzymala porownywalnie z E2370 to naprawde ciekawa
    propozycja.

  • 15. Data: 2014-01-15 16:52:46
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    > Jesliby bateria trzymala porownywalnie z E2370 to naprawde ciekawa
    > propozycja.

    a ile dokładnie trzyma?, mógłbyś podać dane, rozumiem że sprawdzałeś
    Z<

  • 16. Data: 2014-01-15 16:54:41
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie
    wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić

  • 17. Data: 2014-01-15 17:07:34
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-15 16:54, zbigniew pisze:
    > Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie
    > wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić
    Po to, żebyś poszedł do Biedronki. Proste.
    Jeśli promocja jest prawdziwa (a nie ściemniacza), to towar jest
    atrakcyjny cenowo, tylko jest go mało, bo sklep do tej promocji dokłada.
    A tak - pójdziesz, Szajsunga nie kupisz, ale może kupisz sobie z żalu
    flaszkę i już wszyscy zadowoleni! :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 18. Data: 2014-01-15 17:15:26
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2014-01-15 17:07, sqlwiel pisze:
> [...]
    > atrakcyjny cenowo, tylko jest go mało, bo sklep do tej promocji dokłada.
    > A tak - pójdziesz, Szajsunga nie kupisz, ale może kupisz sobie z żalu

    wyszedłem bez żalu i nie kupiłem nic, u mnie to nie działa
    <Z

  • 19. Data: 2014-01-15 18:21:30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-01-15 17:15, zbigniew pisze:

    > wyszedłem bez żalu i nie kupiłem nic, u mnie to nie działa
    > <Z

    a ja wczoraj wieczorem go kupiłem, powiedzieli że jak chcę drugi to mogą
    mi ściągnąć z innej stonki w pobliżu. Flaszki nie kupiłem, została ze
    świąt ;)

    Łukasz

  • 20. Data: 2014-01-16 17:24:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lb6b03$g5u$2@usenet.news.interia.pl>,
    zbigniew <z...@e...uk> wrote:

    > Byłem wczoraj w Biedronce, dostali 2 sztuki, leżały przez 30 minut, nie
    > wiem po co tak głośno reklamują jak nie można kupić

    Bez przesady.
    W mojej Biedronce wciaz lezy.