  • 1. Data: 2019-11-18 20:40:54
    Temat: kiedys G1WH
    Od: uciu <a...@g...com>

    Jak kupowałem kilka lat temu kamerke to polecana i dobra była G1WH.
    Teraz musze kupić jakąś do 200zł na prezent.
    Kupić znowu G1WH czy jest już coś lepszego za te pieniadze?

    Dzięki :-)
    uciu

  • 2. Data: 2019-11-18 21:55:52
    Temat: Re: kiedys G1WH
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.11.2019 o 20:40, uciu pisze:
    > Jak kupowałem kilka lat temu kamerke to polecana i dobra była G1WH.
    > Teraz musze kupić jakąś do 200zł na prezent.
    > Kupić znowu G1WH czy jest już coś lepszego za te pieniadze?
    _za te pieniądze_ G1W. droższe, lepsze kamery staniały, ale stosunek
    jakości obrazu do ceny - ciągle najlepszy ma ta kamerka

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-11-22 07:50:05

    W Polsce drożej nie 200 zł

    A XIAOMI 70MAI DASH CAM dużo gorsze?

    Brak monitora jest dla mnie zaletą

  • 4. Data: 2019-11-22 16:54:27
    Od: p...@g...com

    Na tył ujdzie. Ale u chinola to 25 usd w promce więc weź dwie ;-)

    https://www.yimalaysia.my/cameras/70mai-dash-camera-
    pro