-
21. Data: 2011-01-31 18:25:41
Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
Od: "sth" <k...@l...vk>
> To nie tak, to nie chodzi po zadnej krzywce, czy walku.
> Na ten czujnik naciska tlokorozdzielacz.
a orientujesz sie czy szkodzi pompie krecenie sie do tylu? pokrecilem
dzisiaj troche w lewo i sie tak zastanawiam :)
-
22. Data: 2011-01-31 18:29:24
Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 31 Jan 2011 18:25:41 +0100, sth wrote:
>> To nie tak, to nie chodzi po zadnej krzywce, czy walku.
>> Na ten czujnik naciska tlokorozdzielacz.
>
>a orientujesz sie czy szkodzi pompie krecenie sie do tylu? pokrecilem
>dzisiaj troche w lewo i sie tak zastanawiam :)
Skoro sie dalo bez oporow to chyba nie szkodzi.
Za to przy regulacjach luzy sa z innej strony i lepiej krecic tylko w
jedna wlasciwa.
J.
-
23. Data: 2011-01-31 18:40:47
Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
Od: "sth" <k...@l...vk>
> Skoro sie dalo bez oporow to chyba nie szkodzi.
> Za to przy regulacjach luzy sa z innej strony i lepiej krecic tylko w
> jedna wlasciwa.
czuc bylo taka pulsacje jakby kompresja sie robila w pewnym polozeniu :P
-
24. Data: 2011-01-31 23:53:27
Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-31 18:25, sth pisze:
>> To nie tak, to nie chodzi po zadnej krzywce, czy walku.
>> Na ten czujnik naciska tlokorozdzielacz.
>
> a orientujesz sie czy szkodzi pompie krecenie sie do tylu? pokrecilem
> dzisiaj troche w lewo i sie tak zastanawiam :)
Nie szkodzi.
--
Karolek
-
25. Data: 2011-02-01 00:00:22
Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-01-31 18:40, sth pisze:
>> Skoro sie dalo bez oporow to chyba nie szkodzi.
>> Za to przy regulacjach luzy sa z innej strony i lepiej krecic tylko w
>> jedna wlasciwa.
>
> czuc bylo taka pulsacje jakby kompresja sie robila w pewnym polozeniu :P
Bo w pompie jest cos tkiego jak fala po ktorej chodza rolki.
Ta fala to wlasnie takie krzywki, ktore odpychaja rolki podczas obrotu i
powoduja, ze tlokorozdzielcz wykonuje ruch obrotowy i zrazem posuwisto
zwrotny.
--
Karolek