  • 41. Data: 2014-06-27 15:45:34
    Temat: Re: kasowanie dysku
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 15:21, Mirek Ptak pisze:

    > Xraal gnyx :)
    >
    > Cbmqenjvnz - Zverx

    Jvrqmvnłrz żr fxąqś gb cnzvęgnz :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 42. Data: 2014-06-27 16:26:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Jun 2014 21:53:42 +0200, w <loa0k9$tr5$1@node2.news.atman.pl>,
    feldmarszałek tusk <N...@g...pl> napisał(-a):

    > istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    > twardy? czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku? tylko że on
    > długo trwa więc nie da rady wykasować...

    Właśnie dlatego wykasuje.

  • 43. Data: 2014-06-27 16:29:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 26 Jun 2014 13:26:09 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > Anwyrcfmr, żr gra "xergba" pulon ancenjqę zlśyv, żr ebg gb ybfbjr
    > yvgrexv...

    Zlśyv cbjvnqnfm?

    [ Pomogę Ci... Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 44. Data: 2014-06-27 18:36:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-23 21:57, R.e.m.e.K pisze:

    > Pml vfgavrwr xhejn yrxnem an grtb vzorplyn?

    mdnlp vcbiu hpwrn rgxmh flh ?

    --
    Irokez

  • 45. Data: 2014-06-28 10:55:29
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Na początek to zapisz na dysk jakiś długi film kilkadziesiąt razy tak, aby wyczerpać
    pojemność dysku.
    A do kasowania zawartości dysków poszukaj programów w rodzaju "disk sanitizer".
    W wielu laptopach takie programy są w BIOS-ie.

    -----

  • 46. Data: 2014-06-28 15:57:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-06-27 13:01, feldmarszałek tusk pisze:
    > zakładam nową gałąź, jeśli Ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to
    > proszę...

    Bałwany naskrobały tyle postów. Wakacje...

    Ja potrzebuję prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku łącznie z
    jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcę dalej
    bezpiecznie używać.

  • 47. Data: 2014-06-28 21:55:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-06-28 15:57, z pisze:

    > Bałwany naskrobały tyle postów. Wakacje...
    >
    > Ja potrzebuję prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku łącznie z
    > jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcę dalej
    > bezpiecznie używać.

    Zainstaluj sobie CCleaner. W tym programie jest wymazywanie dysku.
    Albo poszukaj sobie porady na Google. Szybciej znajdziesz. To żaden wysiłek.

    --
    animka

  • 48. Data: 2014-06-28 22:45:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    R.e.m.e.K <p...@w...pl> wrote:

    > "Qbcbxv avr fxbemlfgnyrz m Vagreargh, avr jvrqmvnyrz, mr an fjvrpvr wrfg
    > glyh vqvbgbj" - Fgnavfynj Yrz

    Avrxbavrpmavr :) Gb Xraal. uggc://jjj.anzrfhccerffrq.pbz/xraal/

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 49. Data: 2014-06-28 22:46:56
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    > Avr cnzvęgnz, 24 yngn grzh zvnłrz cemrpmlgnar jfmlfgxb Yrzn pb olłb
    > qbfgęcar j ovoyvbgrpr fmxbyarw, nyr an cebcbmlpwę mrexaę. Qboemr, żr j
    > borpalpu pmnfnpu zbżan cbcvfnć j glz xbqbjnavh, n znłbyngl grtb avr
    > manwą ururur.

    Vqraglsvxngbe iry Ghfx gb avr gnxv znłbyng, źeóqłn moyvżbar qb qboemr
    cbvasbezbjnalpu mrmanwą ebx he. 1976.

  • 50. Data: 2014-06-28 22:48:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    z <...@...pl> wrote:

    > Ja potrzebuję prosty idiotoodporny sposób na wyzerowanie dysku łącznie z
    > jego podpisem. Jest to klon dysku systemowego który chcę dalej
    > bezpiecznie używać.

    I dostałeś.

    uggc://jjj.qboercebtenzl.cy/Uneqjvcr,Cebtenz,Jvaqbjf
    ,30301.ugzy