  • Data: 2009-12-27 13:23:26
    Temat: karta na PCMCIA firewire + USB
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie odnośnie kart PCMCIA: firewire + USB.
    Czy mam dziwne wrażenie, ale wszystkie te reklamowane karty
    (allegro, ebay), to jakiś marketingowy bełkot? Opisane
    są zawsze parametry magistrali USB/firewire (480/400Mbit/s),
    ale czy ktoś zapomina o PCMCIA 133Mbit/s? A może ja czegoś
    nie rozumiem? Chodzi mi o to, czy jak podłączę taką kartę
    do laptopa, to wyrobi ze zgrywaniem materiału z kamery cyfrowej?
    (dysk na USB podłączę już pewnie przed interfejs wbudowany
    w laptop, bo to już pewnie całkowicie przytka PCMCIA).

    Używał ktoś z Was takich kart? Jak to się spisuje?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)