  • 11. Data: 2014-04-08 07:47:31
    Temat: Re: karta dająca dobry obraz
    Od: jg <f...@f...pl>

    > Uwaga, to news-owy Troll. Trolluje także na pl.misc.elektronika

    e, gdzie on nie trolluje...

    ale to troll ver. 2.0 (balanced)...

    co prawda traktuje usenet jak google, ale zeby ntg, to nie mozna
    zarzucic... rzuci jakims eurotekstem, jak dostaje malo logiczny wynik
    zapytania... a ze jakie pytania takie odpowiedzi to zdarza sie...

    --
    jg

  • 12. Data: 2014-04-08 10:14:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    t...

    Dnia Mon, 7 Apr 2014 18:15:57 +0200, Santana napisał(a):

    > Matrox Millenium.

    >Nieprodukowana od jak dawna - 5 lat? 10 lat?

    W zasadzie wszystkie karty AGP są od dawna nieprodukowane, Szerloku ;)
    Zresztą w pytaniu ten "parametr" też nie był podany :)

  • 13. Data: 2014-04-08 10:43:20
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    t...
    > W zasadzie wszystkie karty AGP są od dawna nieprodukowane, Szerloku ;)
    > Zresztą w pytaniu ten "parametr" też nie był podany :)

    Mylisz się, wczoraj miałem w rękach nową EVGA NV 6200 AGP :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-04-08 11:14:09
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > Zresztą w pytaniu ten "parametr" też nie był podany :)

    >Mylisz się, wczoraj miałem w rękach nową EVGA NV 6200 AGP :)

    Podaj date produkcji :)

  • 15. Data: 2014-04-08 14:02:32
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Santana nabazgrał(a):
    t...
    > Podaj date produkcji :)

    12.2013 :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2014-04-08 14:21:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Twoja odpowiedź jest merytorycznie nie dopuszczalna. :-)

    Twoja odpowiedź jest gramatycznie NIEDOPUSZCZALNA.

  • 17. Data: 2014-04-08 17:43:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    Santana nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Santana nabazgrał(a):
    t...
    > Podaj date produkcji :)

    >12.2013 :)

    Ok, a teraz udowodnij że po tej dacie została wyprodukowana choć jedna karta
    ;)
    Pomijam już, że szczerze wątpię żeby dżif 6200 został wyprodukowany niecałe
    pół roku temu. To karta z innej epoki :)

  • 18. Data: 2014-04-08 21:22:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-08 17:43, Santana pisze:

> [...]
    > Pomijam już, że szczerze wątpię żeby dżif 6200 został wyprodukowany
    > niecałe pół roku temu. To karta z innej epoki :)

    W ABC-Data są teraz dostępne:
    1.
    MSI GeForce FX5500, 256MB DDR3 (128 Bit), DVI, D-Sub
    Kod: C8701051 P/N: FX5500-D256H
    9 szt.

    2.
    MATROX Millennium G550 32MB DDR, DualHead, AGP, retail
    Kod: C9411021 P/N: G55+MDHA32DSF
    1 szt.

    Czyli 2 modele.
    Innych kart (na inne złącza) jest dostępnych 307 modeli.

    Może to świadczyć albo o małym zapotrzebowaniu, albo (raczej, sądząc po
    parametrach) o wycofaniu z produkcji. AGP już "umarło", podobnie jak
    choćby VLB czy ISA (choć ta ostatnia podobno bywa jeszcze w
    przemysłowych maszynach).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2014-04-08 21:50:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Adam pisze:

> [...]
    > parametrach) o wycofaniu z produkcji. AGP już "umarło", podobnie jak
    > choćby VLB czy ISA (choć ta ostatnia podobno bywa jeszcze w

    ISA bywa jeszcze używana np dla kart pomiarowych Advantech, starszych
    systemach rejestracji rozmów tel. itp. Ale też za parę lat zniknie jak
    już wymrą śmiercią naturalną starsze wersje systemów.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2014-04-09 08:36:10
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Santana nabazgrał(a):

> [...]
    > Santana nabazgrał(a):
    t...
    > Ok, a teraz udowodnij że po tej dacie została wyprodukowana choć jedna

    Początek numeru seryjnego to u 90% producentów data produkcji a ta się
    zaczyna od 1312 czyli 2013.12 (grudzień)

    > Pomijam już, że szczerze wątpię żeby dżif 6200 został wyprodukowany
    > niecałe pół roku temu. To karta z innej epoki :)

    Nowe częście do malucha do dziś można kupić więc to żaden argument. Tak samo
    jak pamięci DDR 1 też są do dziś produkowane choć epoka ich dawno mineła, są
    to niszowe sprwy ale ciągle w produkcji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl