  • 1. Data: 2014-04-02 20:26:07
    Temat: Gigabyte B85M-D3H - Co mieszka pod radiatorem?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    Witam,
    Jestem ciekaw, co mieszka pod radiatorem obok gniazda procesora, czego
    to nie ma konkurencyjna plyta Asrock B85M Pro4? Czy ten radiator jest w
    jakikolwiek sposob przydatny, czy to tylko taki "gimmick"?

    Z gory dzieki za opinie.

  • 2. Data: 2014-04-02 22:56:00
    Temat: Re: Gigabyte B85M-D3H - Co mieszka pod radiatorem?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    G Nowak pisze tak:

    > Jestem ciekaw, co mieszka pod radiatorem obok gniazda procesora

    Tranzystory przetwornicy mieszkają.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-04-03 23:25:10
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 02/04/2014 21:56, PiteR wrote:

    > Tranzystory przetwornicy mieszkają.

    Tego sie akurat domyslilem. Bardziej interesuje mnie czy plyty maja
    rozne sekcje zasilania (w sensie wykorzystanej technologii), takie same
    tylko ta z radiatorem jest bardziej przesilona, czy radiator ma jedynie
    poprawiac stylistyke.

    --
    Pozdr