  • 51. Data: 2016-10-19 18:13:54
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cyklista"

    > A czesto widujesz takie co nie maja?
    >
    > Ale to w sumie odbieganie od meritum pytania - pytałem co zmienia fakt, ze
    > jak sie spóźnisz z badaniem to musisz dalej na nie jechac i wiecej za nie
    > zapłacic.

    U wielu zmieni że na drugi raz będą pamiętać o terminie badania. Jak
    kara jest nieuchronna to najlepiej działa.
    ---
    Brak podstaw do karania.

  • 52. Data: 2016-10-19 18:16:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    Po co w ogóle te gupie przeglądy? Obowiązkowe przeglądy to przejaw
    państwa wyznaniowego, kołtuństwa i apetytu na władzę. W demokracji każdy
    człowiek jest wolny i powinien sam decydować, czy jego auto jest
    sprawne, czy nie - ?
    ---
    No przecież tak zasadniczo jest :-) Obowiązkowe przeglądy sprzyjają dobremu
    stanowi technicznemu, ale między nimi właściciel dba.

    > Ja ostatnio przepatrzyłem przegląd samochodu o ponad pol roku - czy
    > uwazasz
    > ze z tego powodu moj samochód był jakos mniej bezpieczny?

    Uważam, że jeśli jest przejrzany przez człowieka, który ma
    odpowiedzialność zawodową, to szansa na to, że w trakcie hamowania przed
    czerwonym światłem strzeli ci przewód hamulcowy i wpierdolisz się we
    mnie jest istotnie mniejsza.
    ---
    To rób te przeglądy.

  • 53. Data: 2016-10-19 18:31:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Heraklit"

    > Rozumiesz, to taka demagogia polegająca na sugestii ze jak auto bez
    > przeglądu to pewnie zaraz wjedzie ci na czolówkę.

    Nie wiem, czy na czołówkę ale Ty możesz mu wjechać w kufer, bo nie ma
    świateł stop.
    ---
    No i tablice rejestracyjne trzeba podświetlać bo można w kufer wjechać :-)

    Co za bzdury, przecież spalenie żarówki w oświetleniu wykrywa się na ulicy
    (widzisz, że komuś nie świeci to mu zgłaszasz) a nie podczas corocznych
    przeglądów bo w każdej chwili może Ci się przepalić albo inaczej uszkodzić.
    A to, co się zużywa, na przeglądzie jeszcze jest sprawne tylko dopiero w
    jakiejś perspektywie wymaga wymiany.

  • 54. Data: 2016-10-19 18:35:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 14:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Dzikusy... ;-)
    >
    > Ale nie tylko oni... Popatrz na francuzów - nie tylko uczyli się od nas
    > jesc widelce ale do dziś jedza splesniały ser i pija napój z zepsutych
    > winogron...
    >
    > Tylko my tacy kulturalni, patrz krzewienie kultury osobistej w europie
    > przez naszych kochanych kibiców.

    To nie są nasi kibice, to kibice Legii.

  • 55. Data: 2016-10-19 18:36:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > A czesto widujesz takie co nie maja?

    Takiego prawdziwego?
    Codziennie.

    Powiedziałbym że z 50% ich nie ma.

  • 56. Data: 2016-10-19 18:38:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 17:21, Poldek pisze:

> [...]
    > odpowiedzialność zawodową, to szansa na to, że w trakcie hamowania przed
    > czerwonym światłem strzeli ci przewód hamulcowy i wpierdolisz się we

    A to przewód hamulcowy wchodzi w skład przeglądu?
    Przestań kupować przeglądy za flaszkę, to byś wiedział co się sprawdza
    na przeglądzie....

  • 57. Data: 2016-10-19 18:39:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-10-2016 o 16:45, Budzik pisze:
    > Użytkownik Heraklit t...@h...pl ...

    > ROTFL
    > Czy swiatła STOP jakos magicznie przepalaja sie tylko podczas przeglądu?
    >
    > Oswietlenie w samochodzie sprawdza sie regularnie a nie raz na rok, dwa czy
    > nawet trzy lata.

    Problem w tym, że suweren woli nie sprawdzać wcale.

  • 58. Data: 2016-10-19 18:42:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Nic, nic, czytaj dalej, cipko.
    ---
    Idźże stąd

  • 59. Data: 2016-10-19 18:44:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-19 o 18:42, re pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > Nic, nic, czytaj dalej, cipko.
    > ---
    > Idźże stąd

    Ech, nie chce czytać, ale odpisuje, normalnie męska pizda.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2016-10-19 18:44:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > W praktyce wygląda to tak, że wjeżdża w ciebie takim trupem gość,
    > zostajesz kaleką na resztę życia i sam płacisz za operację,
    > rehabilitację i podsuwanie kaczki do końca życia, bo po zlicytowaniu
    > gościa starczyło na dwie paczki pieluch dla ciebie.

    Powaznie, tyle maja tam wypadków?
    Jak to jest ze u nas takie kontrolowanie a to jednak u nas mnostwo
    wypadków?
    Z drugiej strony usterki techniczne samochodów sa na dalekim miejscu w
    przyczynach wypadków.