  • 1. Data: 2011-03-13 00:02:34
    Temat: kable zasilające SATA - kilka pytań
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Wrzuciłem to pytanie na pclabie ale ponieważ nie zanosi się na poradę
    to może tu ktoś podpowie? ;)

    Ostatnio układałem kable w obudowie. Niby wszystko cacy, zasilacz
    ModXStream czyli powinno być wygodnie ale jednak nie do końca.
    Odległości pomiędzy wtyczkami takie ni w d.. ni w oko ;) ot wystarczy
    chcieć połączyć jednym kablem 3 dyski jeden nad drugim. Zostaja piękne
    nadmiarowe pętelki :/ No więc patrząc na firmowe kabelki przyszło mi do
    głowy zrobić własne. Z dokładnie taką liczbą przyłączy jaka jest mi
    potrzebna i z sensownymi odległościami między nimi.
    Wtyki można kupić, oploty też, ceny do przyjęcia więc pozostała kwestia
    przewodów.
    1. Jakie przekroje byłyby wskazane?
    2. W moim MXS kable SATA mają doprowadzone 5 przewodów
    Wykopałem z kartonów starego Fortrona i przyłącza SATA mają 4,brakuje
    kabla pomarańczowego czyli 3,3V. Podobnie jest zresztą w przejściówkach
    Molex->SATA, tam też pomarańczowego brak
    Czy jest on do czegoś potrzebny? A jeśli to do czego?

    --
    Wojtek