  • 1. Data: 2010-08-09 10:25:41
    Temat: kabel ziemny - gdzie i za ile?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    kolega "sie wybudowal" i ma jakies kilkaset metrow do drogi, "w
    ktorej" jest jakas tam infrastruktura. I wymyslil sobie, ze pociagnie
    sobie kabel pod telefon/internet (kwestie formalne pomijamy).

    Kabel mialby obsluzyc 2 domy (blizniak) i pewnie sasiadow wokolo nie
    bedzie, bo to dzialka w lesie.

    Myslalem, aby 10 par (for futere use) wkopac w kablu ziemnym zelowanym
    (czarnym). Moglibyscie podac jakies konkretne oznaczenia takiego kabla
    i gdzie go zakupic np. rolke 500 m. Jaka cena to dobra cena za taki
    kabel?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-08-09 10:34:01
    Temat: Re: kabel ziemny - gdzie i za ile?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
> [...]
    > pociagnie
    > sobie kabel pod telefon/internet (kwestie formalne pomijamy).

    Nie wiem czy pomijamy, bo po co mu taki kabel ? Kamere na drodze
    chce zainstalowac ?

    TP dociagnie kabel pod dom w ramach obowiazkow jak sie jej zechce,
    a jak sie nie zechce, to nie podlacza cie do nieformalnego kabla,
    chocby tylko pol metra brakowalo.

    No chyba ze znajomy ma szanse jakas szafke przy drodze postawic i
    udawac ze to granica jego posesji.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-09 11:20:17
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 9 Aug 2010 12:34:01 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
    >
    >Nie wiem czy pomijamy, bo po co mu taki kabel ? Kamere na drodze
    >chce zainstalowac ?

    kwestie formalne pomijamy, bo to tu nie chodzi o ten watek. Niech ten
    co sie "wybudowal" sobie zalatwia zezwolenie. Mnie prosil tylko o
    kwestie "kabelkowe" - czyli jaki kabel, ile kosztuje i ew. poszukac
    taniego "kopacza" (jak juz uzgodni inwestycje).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-08-09 12:55:15
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Sie, 12:25, pisze...
    > Myslalem, aby 10 par (for futere use) wkopac w kablu ziemnym zelowanym
    > (czarnym). Moglibyscie podac jakies konkretne oznaczenia takiego kabla

    XzTKMXpw 5 x 4 x 0,5

    > i gdzie go zakupic np. rolke 500 m.

    w dobrych sklepach w całym kraju :)

    > Jaka cena to dobra cena za taki kabel?

    ~ 3 zł/m (netto)

    Ircys

  • 5. Data: 2010-08-09 14:16:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
> [...]
    > kwestie "kabelkowe" - czyli jaki kabel, ile kosztuje i ew.
    > poszukac
    > taniego "kopacza" (jak juz uzgodni inwestycje).

    Radzilbym jednak zaczac od wywiadu w sprawach formalnych - czy np
    nie bedzie musial spelnic warunkow technicznych TP ..

    J.

  • 6. Data: 2010-08-09 15:48:33
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    poszukaj hurtowni kabli Bychowo - może masz ich gdzieś niedaleko.

  • 7. Data: 2010-08-09 16:13:45
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Ircys wrote:
    > On 9 Sie, 12:25, pisze...
    >
    > XzTKMXpw 5 x 4 x 0,5

    A "zwykła" skrętka cat.5E 4 pary nie wystarczy? Byłoby taniej, wystarczy
    na ethernet + 1 telefon + od biedy jakieś PoE żeby zasilić ew. switche
    po drodze ;)

    P.

  • 8. Data: 2010-08-09 16:14:29
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    Ircys wrote:
    > On 9 Sie, 12:25, pisze...
    >
    > XzTKMXpw 5 x 4 x 0,5

    A "zwykła" skrętka doziemna cat.5E 4 pary nie wystarczy? Byłoby taniej,

  • 9. Data: 2010-08-09 20:55:02
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 9 Aug 2010 05:55:15 -0700 (PDT), Ircys <i...@p...pl> wrote:

    >On 9 Sie, 12:25, pisze...
    >
    >XzTKMXpw 5 x 4 x 0,5

    a nie lepszy bylby kabel parowy a nie czworkowy?

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-08-10 07:20:19
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Sie, 22:55, pisze...
    > a nie lepszy bylby kabel parowy a nie czworkowy?

    lepszy w czym?

    Ircys