  • 11. Data: 2009-06-12 20:11:40
    Temat: Re: (k) głowicę i regulator napięcia Jawa 175 356
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > ??? Rozwiercic? Nie mow, ze nie ma na tyle miejsca.

    nie da rady, bo jak wspomniałem głowica była niefachowo tulejowana i do
    tego tak zakołkowana, że kicha a tam jest mało mięsa. Koszt nowej
    (używanej), to ok. 30 zł, więc nie ma sensu kombinować, zwłaszcza, że
    moja ma ogólnie zwichrowaną podstawę.

    > Na przyszlosc
    > polecam tuleje gwintowane i uszczelnione telfonem...

    Ok! Dzięki za wskazówki!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT