  • Data: 2012-03-15 10:17:21
    Temat: jquery toggle i position absolute validation
    Od: "S" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Natrafiłem na taki problem:

    Mam formularz który validuję przy użyciu pluginu
    http://www.position-absolute.com
    Jednocześnie chcę mieć możliwość zwijania i rozwijania części formularza. Do
    tego chciałem użyć jquery
    <script type="text/javascript">

    $(document).ready(
    function()
    {
    $("#link").click(
    function()
    {
    $("#more").toggle();
    })
    });
    </script>

    Część ukrywanego formularza mam w <div id="more">
    Problem w tym, że jak zwinę tą część formularza to ona dostaje automatycznie
    display: none czyli w sumie wylatuje z formularza więc wtedy nie jest
    walidowana, tak jak by jej nie było. I w sumie mnie to nie dziwi ale nie mam
    pomysłu jak to rozwiązać w jakis prosty i elegancki sposób.
    Może ktoś podpowie jak pokazywać/ukrywać elementy formularza ale
    jednocześnie nie wyłączać ich z procesu walidacji jeśli są zwinięta.

    z góry dziękuję za wszelką pomoc i podpowiedzi
    pozdrawiam
    Sławek