  • 31. Data: 2009-11-25 20:32:18
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Od: K <...@...c>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:20:45 +0100, K napisał(a):
    > /.../
    >
    > Jaka cyrylica w Wilnie ROTFL????

    mniejsza o znaki, ustosunkuj sie do sensu pytania.

  • 32. Data: 2009-11-25 20:32:51
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii [OT]
    Od: K <...@...c>

    DK pisze:

    > Na Litwie nie obowiazuje cyrylica ;)
    >

    > pozdr.

    a jesli chodzi o istote pytania, to masz cos do powiedzenia?

  • 33. Data: 2009-11-26 07:32:17
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Wed, 25 Nov 2009 08:20:45 +0100, K <...@...c> wrote:

    >nie, ale mam pytanie do tych co sie przeniesli: jak chcecie inwestycyjny
    >na 500k pln i potrzebujecie zaswiadczenie o niezaleganiu z zusu, to co
    >robicie? banki honoruja zaswiadczenie w cyrylicy?

    dobre pytanie, zwłaszcza że delikwent w ZUSie nie figuruje, więc nie
    zalega, a banki wymagają zaświadczenia o nie zaleganiu w ZUSie, nie
    zaś w tym innym

  • 34. Data: 2009-11-26 08:05:42
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Wed, 25 Nov 2009 14:07:07 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >Mam TP Net (iDSL) i pobieranie z mojego serwera w TASK zawsze idzie na maxa.
    >o co chodzi?

    o wysyłanie treści do tepenetu

    >Jeśli wziąłeś opcję z ograniczonym wyjściem na TP Net to czego oczekujesz?

    niższej ceny :>

  • 35. Data: 2009-11-26 08:14:21
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Wed, 25 Nov 2009 14:03:55 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >Dobrze wiedzieć bo ja nawet nie wiedziałem do teraz co to jest jabber, nie
    >mówiąc że jest coś takiego jak "jabber na tasku". Teraz już wiem, co nie
    >zmienia faktu że do niczego mi to.

    jabber jak jabber, ja dostałem pule od mojego dostawcy, który jest
    klientem ATMana i sam pisałem do atmanowego NOC, żeby mi ją wpuścili
    do news.atm.pl bo nie było

  • 36. Data: 2009-11-26 15:37:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > o wysyłanie treści do tepenetu

    Dokładnie o tym pisałem...

  • 37. Data: 2009-11-26 21:04:53
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    K pisze:

    > a jesli chodzi o istote pytania, to masz cos do powiedzenia?
    po ilości postów , moge się doliczyć iż kolega wie wszystko , ma lacza
    od wszystkich , i z wszystkimi miał doczynienia , zobacz ile kolega
    Puchar generuje postów :), więc napewno ma coś do powiedzenia to widać ,
    ale czy konkrety..... ?? o to jest pytanie

  • 38. Data: 2009-11-26 21:19:08
    Od: "Tomasz Kruk (Czarnet)" <f...@g...com>

    On Thu, 26 Nov 2009 15:37:02 +0000 (UTC), Wojciech Puchar
    <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    >Dokładnie o tym pisałem...

    pisales o sciaganiu z tpnetu (DSLem niewiele wysłać sie da)

  • 39. Data: 2009-11-26 21:47:22
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Tomasz Kruk (Czarnet) pisze:

    > pisales o sciaganiu z tpnetu (DSLem niewiele wysłać sie da)

    Trza sprawdzić jeszcze jaką drogą :) ftp może przez Franka leciec
    ofcorse , czas 100 mu nie zaszkodzi , via franka każdy może TP zestawic
    , ale czy o to chodzi ?

  • 40. Data: 2009-11-27 06:48:16
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > pisales o sciaganiu z tpnetu (DSLem niewiele wysłać sie da)

    o ściąganie z mojego serwera z DSLa! a mój serwer w TASKu
    w domu mam DSLa i jak coś zgrywam z TASKu to mam maxa.

    pewnie to zależy od oferty jak zapłacisz za łącze bez dobrego wyjścia do TP
    to zapłacisz mało ale będzie g. do TP.

    I taką ofertę bym brał do przyłączenia np. osiedlówki