  • 41. Data: 2014-02-20 15:06:36
    Temat: Re: jedzenie telefonu komórkowego/dzwonienie z ciastka
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Trzymam telefon w prawej ręce - w każdej chwili mogę go
    > upuścić/odłożyć na fotel pasażera.

    Większość kierowców trzyma telefon w lewej ręce, bo łatwiej się jedzie
    bez kierunkowskazów, niż bez zmiany biegów. A automaty to u nas wciąż
    egzotyka.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2014-02-20 16:05:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Miroo,

    > Większość kierowców trzyma telefon w lewej ręce, bo łatwiej się jedzie
    > bez kierunkowskazów, niż bez zmiany biegów.

    I jazda bez trzymanki podczas zmiany biegu?

    > A automaty to u nas wciąż egzotyka.

    Nie mam problemu ze zmianą biegów z telefonem w prawej ręce. Mam 5
    palców a do trzymania telefonu wystarczą 2. Ale - już to pisałem -
    problemem nie jest sprawność manualna tylko rozpraszanie się.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2014-02-20 18:41:53
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > skorzystaj zanim zaczniesz pisać

    Jako trzeci. Najpierw ryży, po nim - Ty.

  • 44. Data: 2014-02-20 20:03:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 18:41:53 +0100 osobnik zwany zhbick
    napisał:

    > Jako trzeci. Najpierw ryży, po nim - Ty.

    a po polsku?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 45. Data: 2014-02-20 23:10:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Rozmowa dekoncentruje, ale IMHO malo.

    Tak mało, że przestaje się reagować na znaki

  • 46. Data: 2014-02-21 00:27:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Jako pieszy widziałem kiedyś, jak mężczyzna z kobietą kłócili się w
    > samochodzie i nagle facet ruszył na czerwonym i spowodował ciężką
    > stłuczkę. Prawdopodobnie awantura z babą go rozkojarzyła i z nerwów
    > ruszył.

    Rodzice jadą z dzieckiem maluchem i kłócą się. Jedzie pociąg to kierowca
    zatrzymał się. Ale dalej się kłócą. Przejazd bez rogatek i samochód stacza
    się na jadący pociąg. Zreflektowali się dopiero jak wagony przejeżdżającego
    pociągu zaczęły szorować po masce.

    > Oczywiście nie ma mandatu za rozmawianie nie o drodze, ale np. jak ja
    > prowadzę to zawsze uciszam rodzinę jak zacznie się jakaś napuszona
    > dyskusja.
    >
    > Więc tak. Z żoną masz rozmawiać tylko na tematy neutralne, dla własnego i
    > żony bezpieczeństwa.

    No właśnie.

  • 47. Data: 2014-02-21 00:31:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Bardziej chodzi o dekoncentrację w trakcie rozmowy. Bo np. CB nie ścigają,
    > ale na CB rozmawia się na temat, tzn. o warunkach na drodze. Natomiast
    > przez telefon ludzie często rozprawiają o sprawach rodzinnych lub
    > zawodowych przestając się koncentrować na prowadzeniu.

    MZ chodzi raczej o podzielność uwagi. Można nauczyć się używania telefonu i
    CB podczas jazdy tak samo jak zmieniania biegów. No ale nim się człowiek
    nauczy to nie umie.

  • 48. Data: 2014-02-21 00:35:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Ale z pasażerem jakoś można gadać.
    >
    > "Bardziej" to chodzi o to, żeby ktoś zarobił na zestawach
    > głośnomówiących, tudzież żeby był pretekst do złupienia tych, którzy ich
    > nie kupili.

    Myślę, że tych co kupili też. Kwestia kto się akurat narazi.

  • 49. Data: 2014-02-21 07:02:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-19 14:57, Ariusz pisze:
    > Teraz nie palę to sobie pozwolę... A co! - ZAKAZAĆ PALENIA podczas jazdy
    > bo jak wypadnie zapalony papieros to dopiero jest zagrożenie.

    Święte słowa. Dlaczego UE jeszcze nie wydała dyrektywy a my jej
    posłusznie nie wprowadziliśmy w życie stosując nadgorliwie a i coś od
    siebie można dodać i sobie gębę dyrektywami powycierać podwyższając w
    narodzie szacunek do opiekuńczego państwa i jego "organów". :-)

    Kurde... Gierkiem jedzie NIE? :-)

  • 50. Data: 2014-02-21 08:27:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 23:10:25 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Tak mało, że przestaje się reagować na znaki

    Sporo osob i bez telefonu nie reaguje, tylko jezdzi na pamiec.

    J.