  • 21. Data: 2023-02-20 12:44:31
    Temat: Re: jebać skupy aut
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2023 o 12:30, Cavallino pisze:

    > Nie.

    Tak.

    > Mówię o konkretnej propozycji od "1,2,3 Sprzedane".
    > Auto warte 70 tys, a oni chcieli zapłacić 40.

    Ale to skrajność. Nie dość, ze auto warte 70tys, czyli nówka to
    <100tys...bo jak zwykle nie odnosisz się do wieku auta i lecisz
    skrajnością, co jest istotne.

    > Nad 3 tys to w ogóle bym się nie zastanawiał.

    Ja piszę o autach 3-4 latkach, gdzie jako nowy nie kosztuje 150tys bo
    chodzi tutaj o WIEK a nie o to, które jest drogie. Mylisz pojęcia.

    Wątek nie jest o CENACH najwyższych ale o wieku auta :>...potem Ci
    wychodzi, że 4 latek ma wartośc 70tys a chcą dać 40.

    Są auta, których wartość jest 40tys i proponują 30 tys i nie są to stare
    złomy. Tak, wiem, dla Ciebie 4 latek jest starym złomem ale nie w
    momencie, jesli jego wartośc to 70tys :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-02-20 12:52:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-02-2023 o 12:44, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ale to skrajność. Nie dość, ze auto warte 70tys, czyli nówka to
    > <100tys..

    Nie.
    Nówka to wtedy grubo ponad 100 tys, obecnie 180.
    Renault Zoe.

    > Ja piszę o autach 3-4 latkach, gdzie jako nowy nie kosztuje 150tys

    Ale po co, skoro ja pisałem o właśnie o takich za 100-150 tys (jako
    nowe) i o nich jest dyskusja?

  • 23. Data: 2023-02-20 14:35:54
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2023 o 12:52, Cavallino pisze:

    > Renault Zoe.

    Niom, mogłeś to na pisać dopiero w przyszłym tygodniu :)

    Taka rozmowa z kimś, kto KONKRET podaje po tygodniu i na końcu pisze, że
    od początku się do tego odnosił.
    Zawsze tak robisz w dyskusji, nic nowego.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-02-20 14:45:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-02-2023 o 14:35, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Niom, mogłeś to na pisać dopiero w przyszłym tygodniu :)
    >
    > Taka rozmowa z kimś, kto KONKRET podaje po tygodniu i na końcu pisze, że
    > od początku się do tego odnosił.

    Jak Cię interesuje konret, to trzeba o niego zapytać.

    A nie mieć jakieś własne wizje niezależne od przypadku OGÓLNIE opisanego
    przez interlokutora.
    A potem jeszcze pretensje, że TY wybraziłeś sobie konkretną sytuację,
    całkowicie odmienną od opisywanej i ona nie oddawała tematu....

  • 25. Data: 2023-02-20 14:52:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2023 o 14:45, Cavallino pisze:

    > Jak Cię interesuje konret, to trzeba o niego zapytać.

    Nachuj, skoro rozmawiamy ogólnie? To Ty wyskakujesz jak mysz z pizdy z
    Renówką za 180kzł.

    > A nie mieć jakieś własne wizje niezależne od przypadku OGÓLNIE opisanego
    > przez interlokutora.

    No własnie, ogólnie. Ogólnie to nie auta za 150kzł.

    > A potem jeszcze pretensje, że TY wybraziłeś sobie konkretną sytuację,
    > całkowicie odmienną od opisywanej i ona nie oddawała tematu...

    Nie przypisuj mi tego co odpierdalasz. To Ty wyskakujesz z JEDNYM
    egzemplarzem Renówki i próbujesz wdusić, że piszesz ogólnie.
    Jebnij się w łeb i nie manipuluj.

    PLONK WARNING.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2023-02-20 15:05:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-02-2023 o 14:52, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Nachuj,

    Żebyś potem nie rzucał się, że myślałeś o czymś innym, a konkret zmienia
    postać rzeczy.
    Tak jak to właśnie zrobiłeś powyżej.

    > No własnie, ogólnie. Ogólnie to nie auta za 150kzł.

    Dla Ciebie nie.
    Dla mnie tak.

    > Nie przypisuj mi tego

    Nie muszę, po prostu podsumowałem sytuację.
    Dowody masz powyżej.

  • 27. Data: 2023-02-20 15:19:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.02.2023 o 15:05, Cavallino pisze:

    > Dla Ciebie nie.
    > Dla mnie tak.

    Kłamiesz. Dlaczego? Rozmawiamy o pojazdach 4-5-6 letnich których cena
    4-5-6 lat temu była nawet 50% nizsza niż obecnie.

    Próbujesz manipulować ale ci się nie uda :]

    Dowód:

    https://motofakty.pl/ceny-nowych-samochodow-o-ile-zm
    ienily-sie-na-przestrzeni-ostatnich-4-lat/ar/c4-1627
    4515

    https://www.motospace.pl/testy/top-20-najchetniej-ku
    powanych-aut-dla-kowalskiego-w-2018-roku-i-aktualne-
    ceny/

    "Ceny nowych samochodów osobowych rosną z miesiąca na miesiąc. Z
    najnowszych danych zebranych przez Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego
    Samar wynika, że średnia cena katalogowa samochodu osobowego sprzedanego
    wiosną br. wynosiła 154,6 tys. zł i była o ponad 13 proc. wyższa niż
    przed rokiem. Dla porównania na początku 2018 roku na nowy pojazd trzeba
    było wyłożyć średnio niewiele ponad 100 tys. zł. To oznacza, że w ciągu
    ostatnich czterech lat ceny wzrosły o ok. 50 proc."

    https://pieniadze.rp.pl/madre-wydatki/art36442811-ce
    ny-nowych-aut

    > Nie muszę, po prostu podsumowałem sytuację.
    > Dowody masz powyżej.

    Tak, dowody masz powyżej :]
    CBDU
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2023-02-20 20:30:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Feb 2023 12:41:20 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale ja nie pisałem o starych autach, tylko o prawie nowych.

    Stare w sensie, ze używane.

    > Spróbuj kiedyś kupic od takowego coś ze zniżką 30 tys to pogadamy....

    Dzieciom da.

    > Kilka %?

    Ja o tych leasingach, gdzie bierzesz nowe, jezdzisz, a po 3 latach
    oddajesz "stare" i bierzesz nastepne.
    Ile tam kalkulują?

    J.

  • 29. Data: 2023-02-21 05:30:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-02-2023 o 20:30, J.F pisze:

    > Ja o tych leasingach, gdzie bierzesz nowe, jezdzisz, a po 3 latach
    > oddajesz "stare" i bierzesz nastepne.
    > Ile tam kalkulują?

    Właśnie tyle.
    W drogich kilkanaście.

  • 30. Data: 2023-02-21 05:35:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-02-2023 o 15:19, LordBluzg(R)?? pisze:

    >Dlaczego? Rozmawiamy o pojazdach 4-5-6 letnich

    Nie.
    Chyba sam wiem lepiej o czym gadam.
    To o czy Ty chciałbyś pisać, załatwiłem na samym początku zdaniem:

    "Skupują głównie tanie starocie - więc nie dla każdego ma to sens."

    Jeśli odczytałeś to inaczej niż:
    "nie ma sensu gdy sprzedajesz klkuletniego elektryka",
    to już nie mój problem.

    O starych spaliniakach zaprzestałem dyskusji ze 3 lata temu, gdy
    przestały mnie interesować.
    O kilkunastoletnich tak ze 25 lat temu.

    I już kilka miesiecy temu Ci to klarowałem przez dziesiąt postów.

    Zapamiętaj na zawsze.