  • 51. Data: 2010-06-26 11:36:32
    Temat: Re: jakis pomysl na parkowanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po prostu dobieram wybór tego, w czym chodzę, co jadam i czym jeżdżę do
    > swoich MOŻLIWOŚCI FINANSOWYCH. I wierz mi - można sobie za 40 tysiecy
    > kupić DAcię Logan, która będzie wzbudzała uśmiech politowania, ale będzie
    > nowa (i każda rysa będzie Cię wkurzać niemiłosiernie), można i za 40
    > tysięcy kupić sobie taki samochód używany, przy którym tej Dacii ze wstydu
    > nie postawisz, a nie będzie tracił na wartości tak, że pozostanie tylko
    > wyrwanie sobie włosów z głowy po 4 latach eksploatacji.

    Jak kogoś stać na auto za 100kzł tzn, że może ubolewać nad porysowanym
    zderzkiem, a jak ktoś uzbierał 100kzł i kupił wymarzone auto to nie może bo
    go nie było stać? Jak ktoś ma samochód za 50kzł w idealnym stanie i super
    lakierze, a jakiś tuman mu go porysuje i jeszcze spierdoli to z racji tego
    że to auto paroletnie ma przejść nad tym do porządku dziennego i sie nie
    wqrwiac? Wyobraź sobie, że samochód może być takim samym hobby jak zbieranie
    znaczków czy chodzenie na ryby albo skoki na spadochronie czy jazda na
    rowerze. Jak by Ci dzieciaki nakleiły kolekcje znaczków na kartki
    walentynkowe też by Ci to zwisało?

  • 52. Data: 2010-06-26 11:54:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 10:49:31 +0200, Jurand napisał(a):

    > A im dłużej zajmuję się samochodami tym bliższa jest mi teoria, że
    > prawdziwa, solidna motoryzacja to skończyła się gdzieś w okolicach 1998
    > roku.

    E, tam, W 1985 roku się skończyła. Jak Granadę przestali produkować.

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2010-06-26 13:14:43
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jazda na rowerze. Jak by Ci dzieciaki nakleiły kolekcje znaczków na kartki

    Kazdy ma swoje poglądy.
    Miejscem kartek walentynkowych jest śmietnik, a nie sejf. Skoro jednak w
    pewnym wieku, one są dla kogoś ważne to o nie dba, nie porzuca ich
    gdziekolwiek, nie daje do pomacania konsumentowi hamburgera czy
    naprawiaczowi silnika, chomikowi czy innemu potencjalnemu szkodnikowi.
    Skoczek spadochronowy może zginąc z wielu powodów. Sam sobie będzie winien.
    Zatroskany posiadacz auta, czemu porzuca swój życiowy dobytek gdziekolwiek?
    Skoro taki durny to ma problem - miał o nie dbac, nie stawiać w miejscach
    gdzie zacnemu przybytkowi może się stać krzywda.
    Jak mial preochronę w dupie, to czasem płaci. Winnego niech najpierw szuka w
    sobie, a nie w przyrodzie. Mogła mu spaść gałąź, sopel lodu, kawał cegły,
    mogli go ukraść. Przezorny i ubezpieczony skorzysta z odszkodowania. Biedak
    będzie plakał, ze inni ludzie źli i niedobrzy, że drzewa nie wycięli, sopla
    nie zrzucili, cegłę źle przylepili, w czasie manewrów parkingowych
    zahaczyli.

  • 54. Data: 2010-06-26 15:31:26
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jurand wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Wieszać ich za żebra na rynku w mieście.

    Samosądy sa zakazane, choć mocno zakorzenione.
    (i wyjątkowo skuteczne)

    > A tak naprawdę - kupować samochody, które służą do jeżdżenia, a nie do
    > podziwiania "jaki on to piękny i nowy" ;)

    Albo filmować (twardy dowód) i pozywać.

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2010-06-26 16:27:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    krzysiek82 pisze:

    > Poszukaj obcierek na innych autach, takich które mogły być spowodowane
    > otarciem o twoje auto.

    Jak mnie ktoś obtarł, to tak zrobiłem.
    Przeszedłem się po jednym tylko parkingu i zaraz znalazłem obcierki
    pasujące do mojego auta... W pięciu innych samochodach.

  • 56. Data: 2010-06-26 17:46:03
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    > E, tam, W 1985 roku się skończyła. Jak Granadę przestali produkować.

    No ale Sierrę to chyba w 92 przestali? ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 57. Data: 2010-06-27 02:41:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 17:46:03 +0200, Grejon napisał(a):

    > No ale Sierrę to chyba w 92 przestali? ;)

    Sierra to już nie to samo...

    --
    ___________ (R)

  • 58. Data: 2010-06-28 09:11:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    BaX pisze:
> [...]
    > znaczków czy chodzenie na ryby albo skoki na spadochronie czy jazda na
    > rowerze. Jak by Ci dzieciaki nakleiły kolekcje znaczków na kartki

    Niektórzy tego nie rozumieją, dlatego nigdy nie kupię auta używanego w
    polsce :)

    --
    krzysiek82

  • 59. Data: 2010-06-28 09:22:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > odszkodowania. Biedak będzie plakał, ze inni ludzie źli i niedobrzy, że
    > drzewa nie wycięli, sopla nie zrzucili, cegłę źle przylepili, w czasie

    Albo nie rozumiesz albo bagatelizujesz sprawe świadomie. Nie chodziło o
    trzymanie kartek walentynkowych ze znaczkami tylko wysłanie ich naklejając
    jako znaczki pocztowe okazy numizmatyczne. A poobijany samochód nawet
    wyklepany i pomalowany nigdy nie będzie taki sam, dokładnie jak te znaczki
    po odklejeniu z tych feralnych kartek zapewne będą miały pomijalną wartość
    kolekcjonerska.

  • 60. Data: 2010-06-28 10:01:40
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 17:48:21 +0200, m napisał(a):

    > Jak właściciel nie upilnował to miał pomazane

    Jak właściciel nie upilnował, to miał również rozwalony telewizor? Jaja
    sobie robisz i tyle.

    --
    Franc