  • 31. Data: 2011-01-31 19:41:45
    Temat: Re: jakie klocki hamulcowe do Horneta 600?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-01-31 19:34, Tytus pisze:

    > He he jak cykne se fotke z nastepna falka to nawet AZ'owi szczeka opadnie.

    Hmm fajna fałka,KHI?? tylko to przychodzi mi do głowy,jeśli ma dojść do
    opadnięcia szczęki:-)

    http://4.bp.blogspot.com/_C0GX0DG7T9c/SAytmY9wJLI/AA
    AAAAAAAgY/erwokzHk8Ss/s1600-h/Kawasaki+V8.jpg

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 32. Data: 2011-01-31 20:15:57
    Temat: A wymiana klockow ma sens??
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Ja praktycznie klockow nie zmieniam. Zmieniam motocykle.
    Na takie z dobrymi klockami...W sumie to taniej wychodzi.
    Poniewaz albowiem:
    1. Najdalej po dwoch sezonach kazdy motocykl mnie nudzi :)
    2. Akurat wtedy nadchodzi czas na klocki, zestaw, opony...
    3. Jestem leniwy.
    4. Nie widze sensu w wymianie tego wszystkiego przed
    sprzedaza.
    W zwiazku z tym sprzedaje moto, kupuje nastepne - w takim
    stanie zeby nie martwic sie o klocki itd i jezdze...
    Mijaja dwa lata itd...
    Naprawde tak mozna :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 33. Data: 2011-01-31 22:19:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-01-31 17:44, Tytus pisze:

    > http://img407.imageshack.us/img407/1252/imag0112m.jp

    Masz mine cos jak:

    "chlopaki, nie podchodzcie do mnie z ta wazelina, ja tylko tak se
    przysiadlem na sekunde..."

    KJ

  • 34. Data: 2011-01-31 23:01:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Sty, 17:44, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Falki rzondzom http://img407.imageshack.us/img407/1252/imag0112m.jp

    Nooo... ja bym tylko chciał wiedzieć czy to ma przegląd. Gdzie tylna
    lampa i rejestracja? Ile decybeli generują wydechy? Czy felga przednia
    oraz lusterka (swoją drogą muszą ładnie rozcinać przechodniów na
    pasach) posiadają homologację drogową?

    Ale widać, że rodzi się tu nowa miłość. No i nie będzie już z kim
    pojeździć... Taki sprzęt w porównaniu do sportowej litrowej V2 nie
    zobowiązuje do wizyt na torze, a niedzielne przejażdżki są o wiele
    mniej niebezpieczne.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-01-31 23:04:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Sty, 19:10, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Oho,starzejemy się:-P

    Ten scenariusz z KillJohnem już przewidzieliśmy zeszłej zimy na
    motobajzlu. Teraz trzeba czekać na ogłoszenie o sprzedaży żółtego po
    szlifie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2011-01-31 23:06:00
    Temat: Re: A wymiana klockow ma sens??
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 31 Sty, 21:15, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Ja praktycznie klockow nie zmieniam. Zmieniam motocykle.
    > Na takie z dobrymi klockami...W sumie to taniej wychodzi.
    > [...]
    > Mijaja dwa lata itd...

    Rozumiem, że to wszystko zużywa się w czasie a nie w miarę
    przejechanych kilometrów? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-01-31 23:41:05
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    On 31/01/2011 10:52, KJ Siła Słów wrote:

    > PawelACE podobne przebiegi robil na klockach na Varadero.

    W Viadrze, przy spokojnej jezdzie, 30kkm bylo wartoscia graniczna
    (dla klockow, opon, lancucha)

    > Tez duzo hamowal silnikiem.

    tia,
    jak ruszyl ze Skierniewic
    to dopiero na Nordkapie hebla uzyl pierwszy raz.
    bo mu sie kontynent skonczyl :-)

    --
    T.F.

  • 38. Data: 2011-02-01 07:56:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-01 00:04, AZ pisze:

    > Ten scenariusz z KillJohnem już przewidzieliśmy zeszłej zimy na
    > motobajzlu. Teraz trzeba czekać na ogłoszenie o sprzedaży żółtego po
    > szlifie ;-)
    Zaczną się dyskusje na temat skórzanej czapeczki zamiast Szuja:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 39. Data: 2011-02-01 08:16:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Ten scenariusz z KillJohnem już przewidzieliśmy zeszłej zimy

    MY WSZYSTKO PRZEWIDZIELISMY. INO DATY BY TRZA POWSTAWIAC.

    KJ I PRZYSZLOSC MOTOCYKLIZMU DO 2050 W FORMACIE PDF

    PS. WIEM, WIDZE, TAM MA BYC! DZIS JEST MIEDZYNARODOWY DZIEN CAPSLOCKA

  • 40. Data: 2011-02-01 13:49:20
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.01.2011 pearljb <p...@g...pl> napisał/a:

    > Tytulowym CB600, w wersji S

    No toto ma hamulce, więc moja teoria poszła się...
    To pewnie styl oraz miejsce jazdy. Sam mam co najmniej 5x
    mniejsze przebiegi dla klocków, i dlatego się zadziwiłem,
    ale ja to mało kiedy z zasięgu sygnalizacji świetlnej wyjadę.
    Cóż okazuje się że da się na klockach zrobić spore przebiegi.
    Opony i paliwo też pewnie wolniej schodzą.

    --
    kakmaratgmaildotcom