  • 21. Data: 2011-01-31 16:31:02
    Temat: Re: jakie klocki hamulcowe do Horneta 600?
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    U mnie fabryczne Tokico zrobily 33 tys ale
    jak zaczalem jezdzic to klocki nie wytrzymuja 8 tys.

    Wyglada na bledy pofabrycznego montazu.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 22. Data: 2011-01-31 16:33:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów" Jaki lans, lans to jest wydrzec klocki w 5 kkm (i to byly
    Nissiny całe
    złote). Dalo rade i to starym ZX10.

    Zapomnial kolega o recznym???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 23. Data: 2011-01-31 16:39:29
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ale weź no napisz czym taki cruising uprawiasz.
    > Bo po prostu podejrzewam że masz coś fabrycznie bez hamulców.

    Tytulowym CB600, w wersji S

  • 24. Data: 2011-01-31 16:44:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Znam takiego jednego co uwazal ze V jest najlepsze, najmocniejsze i
    najszypsze a teraz marzy mu sie R4.

    Falki rzondzom
    http://img407.imageshack.us/img407/1252/imag0112m.jp

    Tytus
    żółta motorynka
    i malagutek

  • 25. Data: 2011-01-31 16:46:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-31 17:44, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "AZ"
    > Znam takiego jednego co uwazal ze V jest najlepsze, najmocniejsze i
> [...]

    Ta jest !

    BTW. Fajnie piorniki. Rozumiem ze jeden na flaszke a drugi na popitke ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2011-01-31 17:16:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "AZ"
    > Znam takiego jednego co uwazal ze V jest najlepsze, najmocniejsze i
> [...]
    a co mu sie staneło w tylne koło? gasnica wybuchła?

    PEES: dostałem mojego maila na priv w sprawie wozu?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2011-01-31 18:10:03
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > Siemka
    >
    > *** "AZ"
    > Znam takiego jednego co uwazal ze V jest najlepsze, najmocniejsze i

    Oho,starzejemy się:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2011-01-31 18:32:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Arni"
    a co mu sie staneło w tylne koło? gasnica wybuchła?

    Jest zima to jest zimno pani kierownik, driftowalo siem troche :) a jest
    czym, to ma jakies 320 czy 360 w Avon'ie z tylu.

    *** PEES: dostałem mojego maila na priv w sprawie wozu?

    Nie dostales???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 29. Data: 2011-01-31 18:34:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    Oho,starzejemy się:-P

    He he jak cykne se fotke z nastepna falka to nawet AZ'owi szczeka opadnie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 30. Data: 2011-01-31 19:05:00
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-01-31 14:13:49 +0100, KJ Siła Słów said:

    > Honda N jest duzo drozsza niz NN ale i tak cena za kilometr hamowania
    > wychodzi na korzysc.

    Strzał w stopę?

    > tak to tylko w Erze.

    oby.