  • 71. Data: 2009-04-07 21:46:55
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:grg69t$c7l$2@inews.gazeta.pl...

    > To jest wersja SD telewizora SONY KDL32W4210??? (rotfl)

    Porównaj sobie takie, które mają odpowiedniki.
    Porównywanie nieporównywalnego mija się z celem.

  • 72. Data: 2009-04-08 05:22:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Porównywanie nieporównywalnego mija się z celem.

    to jest ok.

    pawell

  • 73. Data: 2009-04-08 07:58:43
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Porównaj sobie takie, które mają odpowiedniki.
    > Porównywanie nieporównywalnego mija się z celem.

    Obawiam się, że nie ma tak, że jest taki sam telewizor tylko matryca o
    mniejszej rozdzielczości. Inna matryca wymaga innego sterowania które
    też ma wpływ na jakość obrazu i nie za bardzo jest co z czym porównać.

  • 74. Data: 2009-04-08 09:28:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Obawiam się, że nie ma tak, że jest taki sam telewizor tylko matryca o
    > mniejszej rozdzielczości.

    Bywa.
    Jak już sam pisałem - jak kupowałem Sharpa były do wyboru modele z matrycami
    PAL i HDReady.
    Ceny praktycznie takie same, parametry podobne.

    Nawet znalazłem dwa takie w MediaMarkt.
    Kazałem postawić koło siebie i włączyć.
    Różnice w wyświetlanym obrazie przestałem widzieć po oddaleniu się gdzieś o
    półtora metra.
    Źródło było rzecz jasna to samo (testowy materiał HD).