  • 61. Data: 2009-04-07 05:33:03
    Temat: Re: jaki tv?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Gienek pisze:

    > Nie widziałem jak odbiera ten telewizor ale widzę jak odbiera SD mój
    > sony. Wygląda to nie najlepiej. Niestety kablówka z której korzystam nie
    > ma w planach w najbliższym czasie wprowadzać HD. Żeby delektować się
    > obrazem HD muszę używać alternatywnych źródeł sygnału. Chyba w końcu się
    > wkurzę i kupię którąś z platform cyfrowych.

    ja też mam Bravie, ale z kablówki zrezygnowałem w pierwszy dzień,
    na każdym wyglądała tragicznie, choć miałem ją tylko zostawić
    tylko dla jednego kanału. z satki nawet sd są naprawdę dobrze.
    dlatego polecam Ci przejść na dvb-t lub dvb-s, szkoda tv.
    nie polecam polsatu, trochę kicha.

    pawell

  • 62. Data: 2009-04-07 07:17:00
    Od: Gienek <g...@s...pl>

> [...]
    > tylko dla jednego kanału. z satki nawet sd są naprawdę dobrze.
    > dlatego polecam Ci przejść na dvb-t lub dvb-s, szkoda tv.

    Niestety tam gdzie mieszkam to dvb-t nie ma jeszcze i pewnie za szybko
    nie będzie. Planuję na jesień zakup dreamboxa 8000S mam nadzieję że
    trochę stanieje i do tego dokupię pakiet cyfry+ HD. Tylko czy to razem
    będzie współpracowało? Przed zakupem pogrzebię się na forach
    tematycznych żeby dowiedzieć się co i jak.

  • 63. Data: 2009-04-07 07:22:34
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Obejrzałeś film HD na telewizorze HD i SD?

    Tylko na telewizorze HD. Teraz nie mam dostępu do telewizora SD. Na
    święta pojadę do rodziców to wezmę pod pachę Blu-ray i podłączę go do
    21" royal-luxa poprzez euro i zobaczę jak to wygląda.

  • 64. Data: 2009-04-07 07:41:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Gienek pisze:

> [...]
    > będzie współpracowało? Przed zakupem pogrzebię się na forach
    > tematycznych żeby dowiedzieć się co i jak.

    współpracuje, tylko z tego co widzę, potrzebuje modułu dostępu.
    dekoderek fajny.
    u mnie tez nie ma dvb-t, ale nie nastawiam się nato, bo i tak nie
    będzie tam wszystkiego co potrzebuje, więc pozostaje dvb-s

    pawell

  • 65. Data: 2009-04-07 08:17:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko na telewizorze HD. Teraz nie mam dostępu do telewizora SD.

    Ano właśnie.
    A tutaj nie chodzi o różnicę między źródłem SD i HD, bo ta jest oczywista,
    tylko wyświetlaczem SD i HD (czy analogicznie HD-ready i FullHD).

    >Na święta pojadę do rodziców to wezmę pod pachę Blu-ray i podłączę go do
    >21" royal-luxa poprzez euro i zobaczę jak to wygląda.

    A w jakim celu?

  • 66. Data: 2009-04-07 08:46:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > A tutaj nie chodzi o różnicę między źródłem SD i HD, bo ta jest
    > oczywista, tylko wyświetlaczem SD i HD (czy analogicznie HD-ready i

    może ten tv miał opcje HD, w końcu lux ;-)

    pawell

  • 67. Data: 2009-04-07 16:54:29
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > A w jakim celu?

    Jadę na wódkę. W międzyczasie podłącze odtwarzacz do starego telewizora
    SD i zobaczę jak to wygląda. Przecież pisałeś, że jeśli źródło to samo
    tylko telewizor inny to różnicy nie powinno być widać.

  • 68. Data: 2009-04-07 18:08:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jadę na wódkę. W międzyczasie podłącze odtwarzacz do starego telewizora SD
    > i zobaczę jak to wygląda. Przecież pisałeś, że jeśli źródło to samo tylko
    > telewizor inny to różnicy nie powinno być widać.

    Zgadza się.
    Jak porównujesz taki sam telewizor z matrycą SD i Full HD.

    A nie przy porównaniu nowoczesnego telewizora LCD do jakiegoś starego rzęcha
    CRT o połowę mniejszym ekranie.

  • 69. Data: 2009-04-07 18:32:35
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Zgadza się.
    > Jak porównujesz taki sam telewizor z matrycą SD i Full HD.

    To jest wersja SD telewizora SONY KDL32W4210 (rotfl)

  • 70. Data: 2009-04-07 18:33:33
    Od: Gienek <g...@s...pl>