  • 1. Data: 2009-09-11 05:14:48
    Temat: jaki telefon?
    Od: "Kasia A." <m...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Kończy mi się umowa i w ramach kontynuacji Plus rozglądam się za czymś fajnym dla
    kobiety: radio, aparat min. 1.3-2 mpx, MP3, karta pamięci.

    Nie musi mieć Symbiana ani WiFI, chyba, że są już takie w atrakcyjnej cenie :)
    Ew. mógłby mieć więcej gier...
    Wybór jest wielki, dlatego b. proszę o radę. Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-09-11 05:18:50
    Temat: Re: jaki telefon?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Kasia A. pisze:
> [...]
    > Ew. mógłby mieć więcej gier...
    > Wybór jest wielki, dlatego b. proszę o radę. Pozdrawiam!

    przy takich wymaganiach - kazdy, ktory daja

    --
    pozdr
    Adam (AL)