  • Data: 2009-10-27 07:46:41
    Temat: jaki probnik ttl/cmos
    Od: "bagno" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szukam jakiegos probnika TTL. Przez ostatnie 10 lat uzywalem takiego
    probnika z ksiazki
    "24 proste układy ..." i bylem z niego cholernie zadowolony. Niestety udalo
    mi sie go kilka razy
    popsuc a teraz plytka jest juz w kiepskim stanie i nie mam czasi na robienie
    nowej.

    Czy jest jakis w miare tani probnik ktory na najzwyklejszych diodach mi
    pokaze stan 1, stan 0
    i zmiane stanu ? Bez zadnych dziwnych LCD, zwykle 3 diody. Jakies krokodylki
    zeby podpiac
    do zasilania (5V) i w sumie tyle. W obudowie pisakowej.

    Przejrzalem oferty i nie widze nic konkretnego. Jest troche takich ukladow
    do samodzielnego
    montazu ale ja to musze miec w koncu w porzadnej obudowie.

    Chyba, ze ktos ma zeskanowana plytke z tej ksiazki. Ja to mialem juz ladnie
    zrobione ale
    gdzies przepadlo i nie mam ani wersji drukowanej ani elektronicznej.

    Andrzej