eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmjaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow? › jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?
    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?
    Date: Fri, 26 Jun 2009 22:58:49 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    już za parę dni, za dni parę...
    można gratis przenieść prepaida do takiego operatora,
    którego sobie wybierzemy.

    Mam parę złotych nr orangutana, ale nie chcę ich ani
    od ręki sprzedawać ani karmić nowego operatora doładowaniami
    których nie zamierzam używać. Gdzie "na razie" przenieść te nr?

    może play (ważność rok?)
    może cyfrowy polsat (ważność do końca świata)?

    Play żąda 30zł za starter, Orange 10zł, a inni?
    Ile płaci sie w Erze? w Pulsie? Rodzinie Rydzyka?