  • 11. Data: 2012-07-24 14:56:34
    Temat: Re: jaki monitor z minimalnie wyższej półki
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    chochlik_drukarski nabazgrał(a):

    > Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś
    > konkretne informacje na temat tego monitora.
    > Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?

    Szukaj czegoś z EISO, HP, NEC, DELL w tej kolejności ... resztę chyba możesz
    odpuścić. .. .

  • 12. Data: 2012-07-25 17:05:28
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:juhmkv$6t3$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    >
    > Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P
    > (prawdopodobnie
    > ta sama matryca). S? to monitory bardzo stare ale należ?ce do trochę
    > wyższej półki. Teraz testuje
    > już chyba pi?ty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że
    > oczy mi odpadn?. Jestem
    > już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale
    > równolegle ogl?dam
    > też nowe.

    Przywróciłem jeden z tych monitorów do życia (co kosztowało więcej niż
    te monitory niby działające kosztują na allegro) i chyba się opłaciło bo
    wreszcie widzę
    normalnie.

    Z czego to właściwie wynika ?

    większa plamka (stosunkowo mała rozdzielczość)
    czerń czarna a nie szara
    kolory mniej wyprane
    nie wali tak po oczach
    jeszcze coś ?

    Zastanawiam się czy nawet jak kupie super wypasiony monitor za niewiadomo
    ile kasy to i tak się nie okaże, że problem leży gdzie indziej