  • 1. Data: 2010-02-17 20:55:49
    Temat: jaki [dobry] Czujnik cofania?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć
    przyszla dzisiaj znajoma, z zadaniem - bartek, potrzebuje czujniki cofania -
    wiem że można kupić na allegro - wybierz dobry zestaw.

    patrze co tam na tym alledrogo stoi, a tam panie pincet tysiecy tego
    talatajstwa. jedno bardziej kolorowe od drugiego. pikające, śpiewające, z
    wyświetlaczem, z podgrzewaczem, wypelniaczem..... :P

    interesuje nas raczej zwykly zestaw, bez wyswietlaczy - raz że nie chce sie
    mi ciagnac kabla przez cale auto,
    2 że nie ma zabardzo gdzie tego wyświetlacza wstawić, co by nie wygladalo
    dresiarsko i tandetnie.

    chodzi teraz oto, by czujniki przedewszystkim dzialaly dobrze - precyzyjnie,
    mialy jakies sensowne pomiary odleglosci, [nie 2 stopnie, ale 3-4:-)]
    dodatkowo by dzwiek z buzera byl wmiare przyjazny dla otoczenia :-)

    mowiac prosto - ma byc to cos lepszego niż najtanszy chinski zestaw. lkepiej
    doplacic te 30-50 zl za cos co bedzie dzialac jak trzeba a nie imitowac
    dzialanie dla szpanu.

    coś możecie polecić?

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 2. Data: 2010-02-17 21:18:56
    Temat: Re: jaki [dobry] Czujnik cofania?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > przyszla dzisiaj znajoma, z zadaniem - bartek, potrzebuje czujniki
    > cofania -
    > wiem że można kupić na allegro - wybierz dobry zestaw.

    bierz któryś z zestawów Valeo i spokój,
    brat

  • 3. Data: 2010-02-17 21:30:38
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > bierz któryś z zestawów Valeo i spokój,

    Podobno baaardzo kiepsko sobie radzą z mokrymi/śnieżnymi warunkami.

  • 4. Data: 2010-02-17 21:40:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > mi ciagnac kabla przez cale auto,
    > 2 że nie ma zabardzo gdzie tego wyświetlacza wstawić, co by nie wygladalo

    AMERVOX
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-02-17 22:30:28
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Podobno baaardzo kiepsko sobie radzą z mokrymi/śnieżnymi warunkami.

    co to znaczy że sobie źle radzą? kto tak twierdzi?
    wprawdzie nie jeżdżę dużo samochodem w którym są zamontowane ale IMO
    działają doskonale,
    brat

  • 6. Data: 2010-02-17 23:12:42
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > AMERVOX

    o, fajne, trzeba teraz zerknac na jakis warsztat tu w okolicy gliwic, no i
    cene sprawdzic, zeby sie nie okazalo że kosztuje to masakrycznie - bo jak
    tak to sie dziewcze nie zgodzi;) i bedzie chciala cos do samodzielnego
    [...... samodzielnego.... ] instalowania.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)s

  • 7. Data: 2010-02-18 00:17:05
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > co to znaczy że sobie źle radzą?

    To znaczy, że jak są mokre, to np. zaczynają piszczeć dopiero jak przeszkoda
    jest już bardzo blisko, tudzież piszczą cały czas mimo braku przeszkody.

    > kto tak twierdzi?

    Opieram się na opiniach znalezionych na forum Focus Klub Polska.

  • 8. Data: 2010-02-18 10:03:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > co to znaczy że sobie źle radzą? kto tak twierdzi?
    > wprawdzie nie jeżdżę dużo samochodem w którym są zamontowane ale IMO
    > działają doskonale,

    Każde sobie radza gorzej z obiektami o mniejsze gęstości - jak na przykład
    zaspa śnieżna, wynika to z własności odbitego od takiej zaspy
    (ultra)dźwięku.

    A co do wyświetlacza, to nie ma przeszkód, by go zamontować z tyłu, na
    podsufitce, tak, by był widoczny zarówno po odwróceniu głowy jak i w
    lusterku - bardzo dobre rozwiązanie. Ciągnięcie kabla do przodu - a przede
    wszystkim umieszczanie wyświetlacza z przodu, to nieporozumienie.
    Firma - syszałem dobre opinie o valeo (ale z zaspami też sobie nie radzą),
    sam zaś mam - i polecam - amervoxa:
    http://www.bartex-caraudio.com.pl/index.php?cPath=32
    3_605

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2010-02-18 10:29:16
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > przeszkody.

    > Opieram się na opiniach znalezionych na forum Focus Klub Polska.

    hmm, jeżeli piszesz że ludzie mają problemy z Valeo to wierzę, że tak jest,
    może to kwestia wyboru typu?
    te które są zamontowane w aucie którym czasem jeżdżę, są dla wersji z hakiem
    holowniczym i nie ma z nimi problemów, ani podczas deszczu ani śniegu/zimy,
    brat

  • 10. Data: 2010-02-18 11:20:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Papkin pisze:

    > Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych
    > wiecej niz 150zl.

    Olej te z wyświetlaczem. To moja rada.
    Kup te z porządnym buzzerem, załóż a potem jedź gdzieś poćwiczyć.
    Wyczujesz je na tyle, że wyświetlacz będzie tylko zbędnym gadżetem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl