  • 1. Data: 2010-06-02 15:08:08
    Temat: jaki TV 32'' wybrac
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym zakupic TV LCD o wielkosci 32'' w cenie 2 - 3 tys zl. i
    koniecznie FullHD z jakas lepsza matryca. Jaka firme byscie polecali
    myslalem o Sharp, Sony i Toshiba, a moze cos innego. Wolalbym tylko nie
    samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow
    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org
    GG:1249775 | skype:marson

  • 2. Data: 2010-06-02 15:34:08
    Temat: Re: jaki TV 32'' wybrac
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl>

    Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz
    polecic?

  • 3. Data: 2010-06-02 17:21:19
    Od: Simon <s...@A...onet.pl>

    > Wolalbym tylko nie
    > samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow
    Szkoda. Bo wg mnie Samsung ma właśnie najlepsze pod względem obrazu
    matryce, szczególnie w tańszych modelach.
    32 cale można kupić za 1600zł, modele "bardziej markowych" firma jak
    Sony czy Sharp dają ciała szczególnie w odwzorowaniu czerni, na co
    zwracam uwagę w pierwszej kolejności.
    Inne zalety samsungów to duże kąty patrzenia oraz porządny obraz w SD,
    nawet z anteny analogowej.

    Simon

  • 4. Data: 2010-06-02 18:11:11
    Temat: [OT]Re: jaki TV 32'' wybrac
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz
    > polecic?

    kupilem szajsunga le40b650 za 2600 w mixie, ale to troche wieksze niz
    oczekujesz, wiec tylko podaje cene porownawczo

  • 5. Data: 2010-06-02 18:45:31
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Simon" <s...@A...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uwagę w pierwszej kolejności.
    > Inne zalety samsungów to duże kąty patrzenia oraz porządny obraz w SD,

    Ja na przyklad na czern w Sony W5500 nie narzekam - nie widze nawet roznicy
    miedzy zaczernionym a wylaczonym u siebie,
    Porownywalem z Samsungiem B650 i wybralem Sony, bo mial spokojniejszy obraz
    :)
    Teraz nie wiem jak jest z Sonymi bo widze jakies nowe serie na topie.

  • 6. Data: 2010-06-02 20:23:46
    Od: Simon <s...@A...onet.pl>

    Witam
    > Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz
    > polecic?

    Miałem doczynienia z kilkoma egzemplarzami serii B. 32, 37, 40. I kilka
    sztuk serii C w 40 calach.
    Osobiście jestem purystą i kupiłem le32b530. Jeśli oczekujesz tylko
    telewizora bez bajerów, bo zakładasz, że resztę zrobi odtwarzacz, to
    wybór dla Ciebie. Możesz również spróbować wyższy model np B(C)650,
    niestety nie miałem możliwości porównania do 530 i nie wiem czy warto
    przepłacać za bajery typu 200Hz. Będę za jakiś czas kupował większy i
    spróbuję wyrobić sobie zdanie (obecny służy również jako monitor - wg
    mnie w tej roli sprawdza się wyśmienicie, choć niektórzy twierdzą, że
    jest na to zdecydowanie za duży).
    Ogólnie mówiąc 530 jest dla mnie wystarczający i szukanie nowego
    monitora zaczął bym od najniższego modelu serii B lub C.
    Są również bardzo fajne Samsungi z podświetlaniem led serii UE, ale to
    już wyższa półka cenowa.

    --
    Pozdro
    Simon

  • 7. Data: 2010-06-02 20:35:43
    Od: z <z...@g...pl>

    Miklewicz Marek pisze:
> [...]
    > myslalem o Sharp, Sony i Toshiba, a moze cos innego. Wolalbym tylko nie
    > samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow

    Ja trafiłem na Sharba zupełnie z przypadku. Chciałem kupić najtańsze
    budżetowe 32". Była promocja dozbierałem do 1700 zł i mam teraz fajny
    obraz FHD. To mój pierwszy telewizor LCD nawet nie miałem porównania z
    konkurencją. Oglądałem tylko w sklepie.
    Zawodowo pracuję w poligrafii.
    Potrafię dostrzec zalety monitorów z matrycami I-PS, MVA. Spodziewałem
    się tragicznego obrazu widocznych artefaktów, smużenia, grubych pikseli
    i różnych odcieni kolorów w zależności od kąta z jakiego się ogląda
    zwłaszcza że dużo oglądam kablówki i różnych divixów.
    Obraz jest bardzo ładny. Zero wad matryc TN.
    Poustawiałem sobie kolory i pokombinowałem z magiczną funkcją która
    rozmywa-wygładza obraz (domyślnie jest zbyt nachalna) Można oglądać z
    odległości 1 m (TNK).
    Jestem bardzo zadowolony w przeciwieństwie do laptopa Della (3000 zł) z
    błyszczącą matrycą TN której kolory są może ładne ale kąty tragiczne

    PS. Po czasie zorientowałem się że 2 moich znajomych ma dokładnie taki
    sam model.

  • 8. Data: 2010-06-03 19:20:02
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Miklewicz Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > myslalem o Sharp, Sony i Toshiba, a moze cos innego. Wolalbym tylko nie
    > samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow

    32'' FULL HD? Po kiego czorta?

    Tomy M.

  • 9. Data: 2010-06-04 21:01:16
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-02 17:08, Miklewicz Marek pisze:
> [...]
    > myslalem o Sharp, Sony i Toshiba, a moze cos innego. Wolalbym tylko nie
    > samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow

    do 40" nie zauważysz różnicy między HDready a fullHD i nie jest to
    wymysł tylko sprawdzony przez wielu userów fakt.

    Przy tak sprecyzowanych wymaganiach w zasadzie możesz kupić cokolwiek,
    bo wymagań nie masz.

    Polecam zastanowić się czy:

    - bedziesz korzystał z odtwarzacza mediów - divx, mkv HD - bo posiadają
    go niektóre TV (sam korzystam i bardzo mi odpowiada oglądanie filmów HD)

    - bedziesz korzystał z sieci (odtwarzanie poprzez sieć - filmy, muzyka,
    fotki)

    - bedziesz potrzebował 2, 3 czy 5 wejść hdmi

    - czy rzeczywiście wystarczy ci 32" (sam po 10 latach ogladania na 32"
    dokupiłem 40" i stwierdzam że popełniłem błąd) przy ogladaniu z 2-2,5
    metra nawet 50" nie jest zbyt duże, wydaje mi się że jeśli nie mas
    zograniczeń w postaci (regału, szafki czy innych organizacyjnych) to
    40"-42" to minimum

    Jak już się zastanowisz to bedziesz wiedział co kupić, wielkich różnic w
    obrazie się nie spodziewaj - oczywiście mówię o budżecie na poziomie do
    2000 a opinie że sony lepszy od samsunga są zawyczaj do zweryfikowania
    dopiero jak poświęcisz godzinę na ustawienie parametrów obrazu

  • 10. Data: 2010-06-08 10:57:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-02 22:35, *z* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > budżetowe 32". Była promocja dozbierałem do 1700 zł i mam teraz fajny
    > obraz FHD. To mój pierwszy telewizor LCD nawet nie miałem porównania z

    Tez mam Sharpa :), ale wybierałem bardzo długo (i bardzo dawno) wybrałem
    LC42 XD1EA - wtedy nie do pobicia - teraz już trochę trąci myszką, ale
    ciągle nie do pobicia w jakości obrazu SD.

> [...]
    > zwłaszcza że dużo oglądam kablówki i różnych divixów.
    > Obraz jest bardzo ładny. Zero wad matryc TN.

    Sharp używa swoich matryc w technologi ASV a nie TN
    http://www.personal.kent.edu/~mgu/LCD/asv.htm

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak