  • 11. Data: 2011-06-07 20:31:22
    Temat: Re: jaka solidna obudowa?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Doradźcie jakiś sensowny model

    Kiedys te zbieraly dobre opinie:
    http://www.silentiumpc.com/gladius-600-pure-black-gd
    -600/
    http://www.silentiumpc.com/gladius-800w-pure-black-g
    d-800/

    Te tez kiedys zwrocily moja uwage:
    Gigabyte Luxo M1000
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=3145
    Gigabyte GZ-X7
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=2990

    > I jeszcze pytanie: jaka jest przewaga montażu zasilacza
    > na dole obudowy zamiast na górze?

    Dla mnie ma to tyle samo wad co zalet...

  • 12. Data: 2011-06-07 20:41:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=2990

    > Dla mnie ma to tyle samo wad co zalet...

    Dla mnie chyba same zalety (obudowa Fractal Design)

    --
    marfi

  • 13. Data: 2011-06-07 20:57:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kiedys te zbieraly dobre opinie:
> [...]

    dorzuce jeszcze "odrobine luksusu":

    Lian Li PC-A04
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=561&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=63

    te tez ciekawe:
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=339&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=491&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=574&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=62

  • 14. Data: 2011-06-07 21:05:55
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dla mnie chyba same zalety (obudowa Fractal Design)

    Jesli chodzi o rozlozenie / odprowadzenie ciepla to plus,
    zwlaszcza jak sporo sie w srodku grzeje
    i potem to wszystko jeszcze nagrzewa zasilacz,
    z tym, ze obudowa musi miec perforacje na gorze,
    ew. dodatkowy wiatrak w gornym rogu (co z cisza?).

    A kurz? Zasilacz nie kurzy sie?
    Masz jakis filtr przed zasilaczem? Cos daje?
    Jak czesto go czyscisz?

  • 15. Data: 2011-06-10 14:36:22
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <iskvec$2v3$1@pippin.nask.net.pl>, Tadeusz napisał(a):

    > Składam nowego kompa i szukam solidnej obudowy midi tower
    > a do tego najlepiej nieudziwnionej stylistycznie za bardzo :)
    > coś w stylu np. NZXT Adamas Classic ale ta jest nie do kupienia.
    > Potrzebuje portów USB z przodu, najlepiej gdzieś
    > na środku wysokości przedniego panela.
    > Nie wchodzą w grę obudowy z drzwiczkami przednimi.
    > Ostatnio widziałem NZXT M59 GAMING i nawet mogłaby
    > by być gdyby nie to za...ste niebieskie podświetlenie :(
    > Doradźcie jakiś sensowny model

    Ja mam Cooler Master Gladiator 600.
    Niebieskie podświetlenie można wyłączyć przyskiem "LED" na przednim
    panelu lub w obudowie kabelkiem.
    Dobrze wentylowana.
    Filtr przy zasilaczu (bo ktoś wspomniał o zasysaniu kurzu): dołączony.

    Jacek

  • 16. Data: 2011-06-10 20:01:47
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <> napisał w wiadomości ...

    > Ja mam Cooler Master Gladiator 600.

    Ja ostatecznie zdecydowałem się na
    Cooler Master CM 690 II Advanced RC-692A-WNN2-GP Full White

    w przyszłym tygodniu ma do mnie przyjechać to napiszę o wrażeniach :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 17. Data: 2011-06-11 10:35:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja ostatecznie zdecydowałem się na
    > Cooler Master CM 690 II Advanced RC-692A-WNN2-GP Full White

    Czy mi sie tylko wydaje czy ona naprawde ma nieprzecietnie
    wysokie nozki?

    Znacie jakies inne obudowy z zasilaczami od dolu
    i "wysokimi" nozkami? :)