  • 51. Data: 2014-02-23 23:26:57
    Temat: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-23 23:06, zil0g pisze:
    > Łopatkowe sie do tego nie nadaja. Nie wytworza wystarczajacego podcisnienia.
    > Najlepsze sa odsrodkowe np. ze starych delli GX260-280:
    > http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-90432262887525_2272_479
    069445
    Z pewnością, tylko już ciche nie są. Przynajmniej ten który czasami
    słysze bo mam della SX260 i tam chyba taki sam siedzi, też odśrodkowy

  • 52. Data: 2014-02-23 23:51:10
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Jawi* wdusil[a] knefle:

    >Z pewnością, tylko już ciche nie są. Przynajmniej ten który czasami
    >słysze bo mam della SX260 i tam chyba taki sam siedzi, też odśrodkowy

    Eetam mam 14-letniego codegena z chlodzeniem z okapu kuchennego...szumi ;)

  • 53. Data: 2014-02-24 09:19:12
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    marfi nabazgrał(a):

    > Pewnie tak - ale mnie jest potrzebne i tylko dlatego podarowałem bratu
    > Q6600 na płycie która mogła korzystać tylko z 8GiB RAM - jemu wystarcza z
    > duuużym nadmiarem :)

    Jeden z lepszych procków swego czasu ,...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 54. Data: 2014-02-24 14:39:08
    Od: byron <b...@g...com>

    W dniu 2014-02-22 18:29, Santana pisze:

    > Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup

    > http://www.morele.net/obudowa-fractal-design-fd-ca-d
    ef-xl-r2-ti-556720/

    > Na zdjęciach nie widać, ale porty są na przedniej górnej krawędzi. Poza
    > tym obudowa super solidna i przemyślana. A to czy ładna to już rzecz
    > gustu ;)

    też polecam jeżeli cenisz ciszę.
    Miałem SilentiumPC Gladius M40 Pure Black i dyski było
    słychać koszmarnie, po zamianie na fractala jest 4x lepiej.

  • 55. Data: 2014-02-24 21:14:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:

    ef-xl-r2-ti-556720/

    > Wow, kupować blaszaną skrzynkę za 500zł! :) Chyba mocna przesada.

    podobnie jak mercedes klasy S ...

    czasem chce sie mieć solidna obudowę, ja kupowałem salonówkę wyglądająca jak
    element zestawu AV...

    też kosztowała 600 zł ale nie straszy w salonie obok wzmacniacza i
    telewizora, ponadto ma wentyle które słychac dopiero w nocy jak nikogo w
    salonie juz nie ma :)

  • 56. Data: 2014-02-24 21:19:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Michal Lukasik wrote:

    > Do Battlefielda to mam PSa w salonie a komputer służy mi do pracy. Jak
    > będziesz miał swój salon a nie pokój u rodziców w domu to zrozumiesz o
    > co chodzi. ;D

    cóż ja mam swój salon i w salonie stoi salonowy PC podpięty do plazmy.

    a poniewaz to salon wie ie postawiłem tam blaszaka za 30 zeta tylko solidną
    obudowę za 600 zeta.

  • 57. Data: 2014-02-24 22:08:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup
    > Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej dwoma
    > portami usb 3.0 na przednim panelu ?

    Brutus 430 Pure Black (nie kup przez przypadek 410).

  • 58. Data: 2014-02-24 22:16:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Domyślam się, że może być kiepsko... ale nie jest mi to potrzebne.
    > Jak sądzę mało komu jest.

    Sam mam aktualnie odpalone 2 systemy wirtualne.

  • 59. Data: 2014-02-24 22:54:02
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 24/02/2014 20:19, Marek Dyjor wrote:

    > cóż ja mam swój salon i w salonie stoi salonowy PC podpięty do plazmy.
    > a poniewaz to salon wie ie postawiłem tam blaszaka za 30 zeta tylko
    > solidną obudowę za 600 zeta.

    Z mojego salonu HTPC (zgaduję, że taką rolę pełni Twój) daaawno został
    wyparty przez SmartTV, Sqeezebox i NAS (akurat nie w salonie, ale bez
    niego dwa pozostałe są jak "ryba bez wody"). Najzwyczajniej sprzedałem
    "klocka" a miał całkiem przyzwoitą budę Silverstone ML02 (niski profil,
    wyświetlacz LCD, pilot) wartą więcej niż 600zł.
    --

  • 60. Data: 2014-02-25 01:22:55
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    Antec 300 II jest calkiem fajna.

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    prosze, zrob cos z tym...