  • Data: 2013-08-09 15:17:10
    Temat: jaka linka do holowania
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    czy może mnie Ktoś naprowadzić na porządną linkę do holowania?

    dziś miałem awarię, użyłem takiej zwykłej linki "do wspinaczki" chyba,
    dostępnej w wielu sklepach metalowych... no i klops totalny, niewiele
    brakowało, a by się w ogóle urwała, w dziesięciu miejscach się
    poprzecierała, zewnętrzy oplot popękał, a supełki na końcach tak się
    zacisnęły, że nie sposób ich było odwiązać...

    szukam czegoś pozbawionego tych cech...