  • 11. Data: 2019-07-22 23:57:15
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 22:36, z pisze:

    > Gdzie kradną kamerki za 200 zł? ;-)
    >
    > Sorry... Też jestem na kupnie i stawiam na coś w tym kształcie nie
    > rzucającego się w oczy. Wifi i transfer na smartfona
    >
    > https://www.ebay.com/itm/170-HD-1080P-WiFi-Hidden-Ca
    r-DVR-Dash-Cam-Camera-Video-Recorder-Night-Vision/22
    2546664911?epid=22003236421&hash=item33d0d09dcf:g:JU
    AAAOSwnK9ZQhu9

    To już prościej nagrywać smartfonem albo kupić dodatkową kartę, jeśli
    chcesz przeglądać w domu :>

    Nie rozumiem nagrywania/przegrywania przez WiFi. Bez sęsu.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-07-23 00:02:46
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 23:45, Marek S wrote:

    > Tak na marginesie, w/g moich doświadczeń, WiFi w kamerach, nawet
    > najdroższych, to porażka. Przełożenie karty do PCta przyspiesza transfer
    > 10...100x. Szkoda kasy.

    Przecież chodzi o brak wyświetlacza a nie transfer.

  • 13. Data: 2019-07-23 00:04:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 23:57, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    AAAOSwnK9ZQhu9

    > To już prościej nagrywać smartfonem albo kupić dodatkową kartę, jeśli

    Po co nagrywać martfonem albo kupować dodatkową kartę jak można
    korzystać z kamerki przez Wifi?

    > Nie rozumiem nagrywania/przegrywania przez WiFi. Bez sęsu.

    Ojej

  • 14. Data: 2019-07-23 00:05:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-22 22:14, ToMasz wrote:
    > witam
    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem
    > odłączania, odpinania?

    Magnetycznym to nie wiem, ale obie kamerki które mam można łatwo zdejmować.

  • 15. Data: 2019-07-23 00:06:38
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-22 o 22:14, ToMasz pisze:
    > CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem
    > odłączania, odpinania?

    P.S.
    Jedna rzecz... takie kamery istniały już parę lat temu. Zasilanie
    indukcyjne. W PL trudno dostępne bo niewiele osób stać na wywalenie
    500-800$. Tylko po ch...? Ani to przystępne cenowo, ani uzasadnione -
    skoro można kablowo lepiej to rozwiązać, a i w razie stłuczki odpadają z
    szyby i filmują chmury lub podłogę. Odnośnie tego ostatniego - nawet
    większość kablowych tak też ma. Ja raczej bym postulował za solidnym
    mocowaniem i dedykowanemu zasilaniu. To odstraszy złodzieja.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2019-07-23 00:15:40
    Temat: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup taka. Malo widoczna. https://allegro.pl/oferta/rejestrator-jazdy-w-luster
    ku-kamera-full-hd-1080-7753773022?utm_source=google&
    utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla
    _akcesoria_samochodowe&ev_adgr=Main_adgroup&gclid=Cj
    0KCQjwvdXpBRCoARIsAMJSKqLNEU8U60--2Q3lgAFw6s3dBzxWud
    5-FUy92z-W4yfWQaAMO08whHUaApUtEALw_wcB

  • 17. Data: 2019-07-23 00:50:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 00:04, kk pisze:

    > Po co nagrywać martfonem albo kupować dodatkową kartę jak można
    > korzystać z kamerki przez Wifi?

    Nie rozumiesz technologii :( Nie da się rozmawiać.

    > Ojej

    Srojej. Ja nie rozumiem jak można wyjechać z domu z upadłym aku i wzywać
    pomoc samemu będąc bezradnym. Kwintesencja rozumienia technologii :]

    Konia se kup. Z WiFi :D

  • 18. Data: 2019-07-23 02:02:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-23 00:50, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie rozumiesz technologii :( Nie da się rozmawiać.

    Wifi w kamerce nie jest do rozmawiania.

  • 19. Data: 2019-07-23 07:52:36
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 22.07.2019 o 23:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Hmm, dla mnie nie jest problemem wyciągnąć wtyczkę zasilania z kamery.
    > To jeden ruch przecież :>

    są przecież magnetyczne kable USB

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2019-07-23 08:04:09
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > po raz kolejny zajumali mi kamerę z auta. No i szyby szkoda. CZy są już
    > kamery do auta nie gorsze od g1w ale z jakimś (magnetycznym?) systemem

    Viofo A119 lub A129. W wersji z GPS kabel podłącza się do uchwytu
    (zawierającego GPS) przyklejonego na szybie. Kamerkę się wtedy po prostu
    w(y)suwa, nie trzeba się bawić kabelkami.