  • 1. Data: 2004-03-12 11:04:02
    Temat: co jest z news.task.gda.pl
    Od: "cosmo" <mistusia@USUŃTOgazeta.pl>

    Od wczoraj nie działa , a na pl.internet.komunikaty nie ma zadnych
    wiadomości na ten temat. Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2004-03-12 14:34:02
    Temat: Re: co jest z news.task.gda.pl
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Od wczoraj nie działa , a na pl.internet.komunikaty nie ma zadnych
    > wiadomości na ten temat. Ktoś coś wie?

    Skad ja niby ten post wysylam ? ;-)

  • 3. Data: 2004-03-14 06:38:50
    Od: "cosmo" <mistusia@USUŃTOgazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skad ja niby ten post wysylam ? ;-)
    Chodzi dokładnie o to że dzała nie stabilnie , chwile podzała ,a potem
    jakieś szopki.

  • 4. Data: 2004-03-14 23:18:41
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    cosmo wrote:
    > Chodzi dokładnie o to że dzała nie stabilnie , chwile podzała ,a potem
    > jakieś szopki.

    tez tak mam - jakies dziwne komunikaty bez wiekszego sensu :-/

    --
    Luka LG1028-RIPE
    odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'

  • 5. Data: 2004-03-15 22:33:13
    Od: "cosmo" <mistusia@USUŃTOgazeta.pl>

    Użytkownik "l_uka" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > tez tak mam - jakies dziwne komunikaty bez wiekszego sensu :-/

    00 loadav [innwatch:hiload] 4265 gt 2500

    Numer błędu: 400
    Kod: 800ccca0

    np. takie ?

  • 6. Data: 2004-03-16 00:38:27
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    cosmo wrote:
    > 00 loadav [innwatch:hiload] 4265 gt 2500
    >
    > Numer błędu: 400
    > Kod: 800ccca0
    >
    > np. takie ?

    dokladnie takie - dzis znowu bylo to samo :( mimo ze np teraz dziala ok.

  • 7. Data: 2004-03-16 01:37:07
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    cosmo <mistusia@usuŃtogazeta.pl> wrote:

    > 00 loadav [innwatch:hiload] 4265 gt 2500

    Highload, znaczy sie maszyna dosc mocno obciazona...

    --
    *[ ŁT ]*

  • 8. Data: 2004-03-16 22:14:31
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Lukasz Trabinski wrote:
    > Highload, znaczy sie maszyna dosc mocno obciazona...

    co nie zmienia faktu, ze stan 'normalnej pracy ' to to nie jest ;)