  • 1. Data: 2012-12-28 14:56:13
    Temat: jak zrobić
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Witam.
    Są sobie głośniki (głosnik....) Creative D200
    http://reviews.cnet.com/speakers-speaker-systems/cre
    ative-labs-d200-wireless/4505-6467_7-34121736.html

    Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie bluetooth - grają całkiem dobrze
    no i przenośne. Zdecydowałem się na ten model (nie na D100), bo różnica
    w jakości dźwięku jest spora.
    Wadą D200 jest brak opcji baterii (jak to było w D100).
    D200 ma troszkę nietypowy jak na Creative zasilacz, tj. 14V 1.9A

    Tutaj pytanie:
    Czy jest może jakieś magiczne "gotowe" pudełko, które mogę kupić
    na Allegro/ebay, wsadzić tam akumulatory, ustawić 14V i żeby to pograło
    ze 2h? Mam nietypową sytuację, gdzie czasem potrzebuję całkiem
    bezprzewodowego podłączenia.

    p.s. standardowy UPS jest troszkę za duży :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-12-28 15:04:09
    Temat: Re: jak zrobić
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-12-28 14:56, DooMiniK pisze:
> [...]
    > ze 2h? Mam nietypową sytuację, gdzie czasem potrzebuję całkiem
    > bezprzewodowego podłączenia.
    >
    > p.s. standardowy UPS jest troszkę za duży :>

    Akumulator ?

  • 3. Data: 2012-12-28 16:56:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    DooMiniK pisze tak:

    > Wadą D200 jest brak opcji baterii (jak to było w D100).
    > D200 ma troszkę nietypowy jak na Creative zasilacz, tj. 14V 1.9A

    Jest szansa że po prostu pójdzie z akumulatora 12v, który bedzie miał
    np 12.6v Wtedy zasilacz od zestawu idealnie pasowałby Ci jako i
    ładowarka.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-12-28 18:51:32
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 28/12/2012 15:56, PiteR wrote:

    > Jest szansa że po prostu pójdzie z akumulatora 12v, który bedzie miał
    > np 12.6v Wtedy zasilacz od zestawu idealnie pasowałby Ci jako i
    > ładowarka.

    Teraz się zastanawiam, czy coś nie pokombinować z aku z Makity: stacja
    dokująca do łatwego ładowania jest, 14.4V, 2.5AH
    Spradzę, jaki ma pobór ten głośnik w czasie obciążenia (obym tego
    nie zrobił jak kiedyś: miałem z 10lat, wpiąłem do listwy jakieś
    urządzenie, do drugiego gniazdka podłączyłem amperomierz, żeby
    sprawdzić pobór... człowiek uczy się na błędach).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2012-12-28 20:05:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    DooMiniK pisze tak:

    > Teraz się zastanawiam, czy coś nie pokombinować z aku z Makity:
    > stacja dokująca do łatwego ładowania jest, 14.4V, 2.5AH

    zależy jak głośno będziesz słuchał i jak mocno nowe akku z Makity.

    --
    Piter