  • 31. Data: 2012-07-07 23:15:28
    Temat: [OT] Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Jun 2012, Vza Vizenza wrote:

    > netbook'u
    > PenDrive'a

    Nie bić poproszę! (że się czepiam)
    Spróbuj zastosować ten sam mechanizm, który stosujesz do *czytania*
    drugiego ze słów (bo znak ' służy właśnie do wskazania sposobu
    czytania) do pierwszego słowa, i wyjdzie czemu z tym pierwszym
    coś jest nie tak :D
    (pomijam formalizm, że przeznaczony jest dla samogłosek, ale
    to IMVHO mniej ważne)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2012-07-09 13:31:59
    Temat: Re: jak zainstalować XP na netbook'u?
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Vza Vizenza <v...@g...com> wrote:

    > Teraz nie mam gdzie tego kupić. A czy nie da się przy pomocy pendrive?

    http://wintoflash.com/home/en/

    wintoflash potrafi zrobic bootowalny pendrive z instalką XP

    w wersji najnowszej wyświetla jakies reklamy ale jest darmowy, starsze wersje
    pozbawione
    są reklam i też działają.

    --
    gs