  • 1. Data: 2013-09-15 13:07:49
    Temat: jak wyświetlić BTS-a w komórce ?
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    wie ktoś jak to zrobić ? żeby komórka pokazywała z jakim BTS jest
    połączona?
    proszę o wszelką pomoc w tym zakresie ?

    Wszelkie dane jakie znalazłem w sieci są już nieaktualne.
    Aktualnie mam kilka Nokii, jak N93, 8210, 1650,
    E66, N808,

    Alx

  • 2. Data: 2013-09-15 20:50:15
    Temat: Re: jak wyświetlić BTS-a w komórce ?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę o wszelką pomoc w tym zakresie ?
    >
    > Wszelkie dane jakie znalazłem w sieci są już nieaktualne.
    > Aktualnie mam kilka Nokii, jak N93, 8210, 1650,

    p.m.t.gsm...?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 3. Data: 2013-09-16 14:37:31
    Temat: Re: jak wy?wietlić BTS-a w komórce ?
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    "Aleksander" <p...@t...pl> pisze o tym:

    =>wie ktoś jak to zrobić ? żeby komórka pokazywała z jakim BTS jest
    =>połączona?
    => proszę o wszelką pomoc w tym zakresie ?

    jak masz symbiana to sciagnij sobie celltrack91

    JanQ