  • 1. Data: 2009-03-02 08:38:04
    Temat: jak wylutowac joystik w telefonie K750i
    Od: wojtek_himself <w...@w...pl>

    Witam,
    Czy macie jakis sposob na wylutowanie joystika w telefonie K750i? Chodzi
    o wylutowanie bez uszkodzenia padow oczywiscie :-) ten joystik ma po 3
    pady z dwoch bokow i po jednym z pozostalych dwoch..
    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-03-03 12:13:43
    Temat: Re: jak wylutowac joystik w telefonie K750i
    Od: Adam Jurkiewicz <imie.nazwisko@p.......k.pl>

    wojtek_himself wrote:
    > Czy macie jakis sposob na wylutowanie joystika w telefonie K750i? Chodzi
    > o wylutowanie bez uszkodzenia padow oczywiscie :-) ten joystik ma po 3
    > pady z dwoch bokow i po jednym z pozostalych dwoch..

    Wymieniałem i poszło bez problemu, najpierw trzeba odlutować shield'a,
    delikatnie podważać np. szpilką, potem jak masz "łapki" w lutownicy to
    nakładasz cynę na pady i wyciągasz. Jak masz tylko grot to też nakładasz
    cynę na pady i delikatnie ruchem kołyskowym, raz z jednej raz z drugiej
    strony, odciągasz.

    Pozdrawiam,
    AJ

    --