  • 51. Data: 2012-02-08 18:35:45
    Temat: Re: jak uruchomi zimo?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > O! Kto rozdmuchał sprawę?
    > a/policja
    > b/cykliści
    > c/dziennikarze

    Chyba dobrze, że rozdmuchali.

    > A uważasz, że tam wszystko było zrobione zgodnie z przepisami i
    > bezpiecznie?
    > Dlaczego?

    Zgłosił się jakiś pokrzywdzony ?

    > No. Więc im więcej zrobią, tym taniej to wychodzi.

    Raczej im mniej czasu na tym spędzą tym mniej stracimy. Musieliby z miejsca
    umorzyć.

    > KK nie jest tak skonstruowany.
    > To, o czym piszesz, ma sens w innych sprawach.

    To ma sens dokładnie w tej sprawie. Po prostu nie o kradzież tu chodzi tylko
    co najwyżej o narażenie.

  • 52. Data: 2012-02-09 18:49:32
    Temat: Re: jak uruchomić zimo?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 8 Feb 2012 08:07:50 +0100 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Tym niemniej zdarza sie ze zamiast "swojego" wylatuje ten "pietrowy", mimo
    >ze jest na wiekszy prad.

    Ano zdarza się. Prawidłowo dla zapewnienia selektywności, kolejne
    bezpieczniki/wyłączniki powinny mieć prąd znamionowy różny o
    conajmniej dwie wartości z szeregu, czyli jak w mieszkaniu mamy 16A to
    w tablicy piętrowej powinien być nie 20A tylko 25A lub większy.
    Oczywiście jeszcze różnie może być z ich stanem technicznym, co też
    może się przełożyć na brak selektywności.

  • 53. Data: 2012-02-09 18:52:06
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 8 Feb 2012 02:43:44 -0800 (PST) Adam Klobukowski
    <a...@g...com> napisał:

    >Jak się odpowiednio postaram to i moje spięcie do podstacji dojdzie :)

    Małe szanse, naprawdę.

    >Zakładasz że te zabezpieczenia po drodze są sprawne. Z doświadczenia wiem że często
    nie są.

    Bez przesady, cośtam zawsze wcześniej wywali albo się upali.