-
1. Data: 2012-06-16 13:04:36
Temat: jak to zrobione?
Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>
na innej grupie pojawiło się coś takiego:
http://vimeo.com/43800150
zachodzę w głowę jak to jest zrobione?
-
2. Data: 2012-06-16 13:08:12
Temat: Re: jak to zrobione?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sat, 16 Jun 2012 13:04:36 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):
> na innej grupie pojawiło się coś takiego:
> http://vimeo.com/43800150
> zachodzę w głowę jak to jest zrobione?
odpowiedź brzmi: to jest zrobione z pomysłem
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.
-
3. Data: 2012-06-16 14:06:03
Temat: Re: jak to zrobione?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz>
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/jrhp84$cd8$1@node1.ne
ws.atman.pl
*identyfikator: 20040501* napisał(-a):
> http://vimeo.com/43800150
1:40 miałem nadzieję, że zstąpi do piekieł, a on tylko w pętlę wpadł :D
BTW, fajne, ale nie takie rzeczy są możliwe w technice telewizyjno -
filmowej ;)
--
Big Jack
////// GG: 660675
( o o)
--ooO-( )-Ooo-
-
4. Data: 2012-06-16 20:35:10
Temat: Re: jak to zrobione?
Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>
W dniu 2012-06-16 13:04, identyfikator: 20040501 pisze:
> na innej grupie pojawiło się coś takiego:
> http://vimeo.com/43800150
> zachodzę w głowę jak to jest zrobione?
http://www.craftvfx.com/portfolio/visual-effects.htm
l
"Description: My interpretation of what a real POrtal gun would be like
if one existed. Based on the video game, POrtal. I tried to match the
game as close as possible. This was the most challenging project I have
ever undertaken, consisting of 3D tracking, seamless camera cuts and 3D
camera projection.
Responsible For: All aspects of shots production.
Software: Maya, Zbrush, PFTracker, After Effects, Photoshop"
--
Pozdrawiam
Maksymilian Dutka