  • 11. Data: 2013-04-20 11:33:54
    Temat: Re: jak to jest zrobione - wzory matematyczne
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > Pomógłbym ci. Ale tego nie zrobię, bo syfisz na grupach politycznym
    > bełkotem.

    ale wiesz, czy oszukujesz?

  • 12. Data: 2013-04-20 11:34:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    aktualnie wywala mi błąd numer 6...

  • 13. Data: 2013-04-21 19:32:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kurcze, nikt nie wie co jest nie tak?

  • 14. Data: 2013-04-22 14:10:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > kurcze, nikt nie wie co jest nie tak?

    Myślę że ktoś wie. I nie powie. Zgadnij dlaczego.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 15. Data: 2013-04-22 18:35:17
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    bo co jak jest się ciotą to szuka się na siłę ofiar?
    EOT

    proszę na temat...

    ogólnie to po przemyśleniu stwierdzam, że ten skrypt jest nic nie warty,
    przy każdym wyświetleniu generuje nowy obrazek?

    może samemu dało by się coś takiego napisać, tylko jak generować obrazek w
    latexie? gdzie szukać informacji?