  • 1. Data: 2014-02-08 16:34:59
    Temat: jak to dobrze ze zrezygnowalem z mojego parkingu podziemnego ;)
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/podatek-za-podziem
    ny-parking-dziesiec-razy-wiekszy-niz-za-mieszkanie-m
    inisterstwo-na-tak,396071.html

    albowiem, poniewaz, aczkolwiek, abstrahujac,
    jak to powiedzial minister szczurek :

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15416018,Mateusz
    _Szczurek__Polska_nie_jest_krajem_wysokich.html

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-02-08 16:46:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:34:59 +0100, misiek napisał(a):

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    No, no... ! :)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2014-02-08 16:55:30
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-02-08 16:34, misiek pisze:
> [...]
    > jak to powiedzial minister szczurek :
    >

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15416018,Mateusz
    _Szczurek__Polska_nie_jest_krajem_wysokich.html

    Chyba nie ma co panikować.
    Wolę trzymać samochód i motocykl w garażu i płacić 108zł podatku (tyle
    płace we Wrocławiu) za rok, niż grzać je i mrozić na zewnątrz. Komfort
    zdecydowanie większy.

    charwel

  • 4. Data: 2014-02-08 17:03:39
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 lutego 2014 16:55:30 UTC+1 użytkownik charwel(Oo)==::: napisał:

> [...]
    >
    > Wolę trzymać samochód i motocykl w garażu i płacić 108zł podatku (tyle
    >
    > płace we Wrocławiu) za rok, niż grzać je i mrozić na zewnątrz. Komfort

    Nie wiesz że są tacy co by gówno sp[od siebie zjedli? Za dychę na miesiąc
    niekoniecznie drożej przyślą link do strony, żeby ją przeczytać trzeba zapłacić
    złotówkę.

  • 5. Data: 2014-02-08 18:18:03
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chyba nie ma co panikować.
    > Wolę trzymać samochód i motocykl w garażu i płacić 108zł podatku (tyle

    na razie tyle placisz ;) zobaczyy jak bedzie po podwyzce ;p
    ja zmienilem podziemny na murowany - a od takich tez ma byc wyzszy
    podatek...

  • 6. Data: 2014-02-08 18:19:33
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-02-08 18:18, misiek pisze:
> [...]
    >
    > na razie tyle placisz ;) zobaczyy jak bedzie po podwyzce ;p
    > ja zmienilem podziemny na murowany - a od takich tez ma byc wyzszy

    Zapłącę tyle samo. Płacę 10x więcej niż za mieszkanie :)

    charwel

  • 7. Data: 2014-02-08 22:33:38
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wolę trzymać samochód i motocykl w garażu i płacić 108zł podatku (tyle

    a co tak tanio? ile m2 ten garaż?

  • 8. Data: 2014-02-09 17:32:41
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest_krajem_wysokich.html
    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,

    Nie klikam bo nie chcę.
    Moje pomieszczenie podziemne "przekształciłem" nielegalnie w przechowalnie
    nalewek/napitków/destylatów i/lub podobnych. Jak od mojej piwniczki
    podatkowcy legalnie się przyp...ą zowu przekształcę w cóś.

    pozdr
    lublex

  • 9. Data: 2014-02-10 14:06:46
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>