  • Data: 2009-01-22 21:37:31
    Temat: jak podlaczyc diody led przez mostek??
    Od: "rom3k" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam takie pytanie, chcialbym sobie zrobic
    zarowke z kolorowych diod led, okolo 100 sztuk diody,
    czy mozn podlaczyc je tak przez mostek prostowniczy bezposrednio
    na wejsciu 230V z kontaktu, a na wyjsciu bede mial 230DC i jak
    podlacze szeregowo 100 diod to bedzie mi to swiecilo normalnie?
    diody niby maja po 20mAh wiec 100 diod to wyjdzie 2 A wiec
    mostek 2A lub wiecej i to rozwiaze sprawe?

    Jak to sie robi w takich zarowkach led co ich ostatnio coraz wicej
    w sprzedazy? jak tam rozwiazali kwestie zasilania?
    Bo chyba zadnego trfo tam nie montuja bo zaroweczka leciutka jest
    diody swieca a wkoncu na gwincie 230V.