  • 21. Data: 2011-07-05 18:38:10
    Temat: Re: jak on to zrobił ?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-05 18:25, Dysiek pisze:

    > Sa montowane w pojazdach - nagrywaja tez polecenia egzaminatora.

    Od kiedy pytałem.

    > Zdawalem na B w 2002 roku.

    Toż mówię, że to żaden wyczyn.

    > Na A w 2010.

    No i?

    > Dzwinym trafem stalo kolo mnie pelno
    > ludzi, ktorzy zdawali ktorys tam raz z rzedu.

    No proszę - to jakaś rzadkość?

    > Zdanie prawka to nie wyczyn o ile potrafi sie jezdzic.

    Niestety z tym różnie bywało - teraz jest lepiej, ponieważ
    są kamery i porozbijali sporo układzików.

    > Wiekszosc zdajacych egzamin tego nie potrafi.

    To akurat nic nowego, ale zdawalność po 20% to już raczej
    coś dziwnego.

  • 22. Data: 2011-07-05 18:58:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    t-zdawal-egzamin-na-prawo-jazdy

    > Oczywiście, że narusza. Nigdy nie pojmę, dlaczego art. 1 ust 2 jest
    > tak trudny do zrozumienia.

    podaj więc konkretną definicje ruchu lądowego.
    Tylko nie własnymi słowami, a prawną definicję.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 23. Data: 2011-07-05 19:33:32
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Od kiedy pytałem.

    W 2002 nie byly i nie odczulem, ze egzaminator chce mnie uwalic. W 2010 juz
    byly, a wrazenia takie same.

    > Toż mówię, że to żaden wyczyn.

    No jak to - przeciez wg twojej teorii wteyd nie bylo kamer a WORD-y oblewaly
    na potege.

    > No i?

    No i nie odczulem roznicy w podejsciu do kandydatow na prawko - sztywno, ale
    bez uwalania za nic.

    > No proszę - to jakaś rzadkość?

    Nie, ale smiem twierdzic, ze stali tam slusznie - babka np. trzy razy luku
    nie potrafila zrobic.

    > To akurat nic nowego, ale zdawalność po 20% to już raczej
    > coś dziwnego.

    Watpie czy w 30 godzin mozna kogos nauczyc jezdzic - stac 20% wynik
    zdawalnosci za pierwszym razem to i tak niezle.

    Dysiek

  • 24. Data: 2011-07-05 19:41:47
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-05 15:20, Waldek Godel pisze:
    > "w ruchu"
    > Na placu manewrowym podczas egzaminu nie ma ruchu z definicji. Jeden pojazd
    > na zamkniętym terenie.

    A skąd ci się wzięło że ruch występuje tylko przy więcej niż 1 pojeździe
    ? Ruch lądowy to nie to samo co ruch po drogach publicznych. Jeśli po
    lądzie wprawiłeś pojazd w ruch to jest on w ruchu i nie wiem o czym tu
    dyskutować.

  • 25. Data: 2011-07-05 19:42:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 19:41:47 +0200, Excite napisał(a):

> [...]
    > ? Ruch lądowy to nie to samo co ruch po drogach publicznych. Jeśli po
    > lądzie wprawiłeś pojazd w ruch to jest on w ruchu i nie wiem o czym tu

    najlepiej o tym, który paragraf własnie podałeś i numer dziennika ustaw.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2011-07-05 19:46:30
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-05 18:38, Artur Maśląg pisze:
    > To akurat nic nowego, ale zdawalność po 20% to już raczej
    > coś dziwnego.

    Faktycznie dziwne jest że grubo ponad połowa chętnych na egzamin
    zapisuje się na niego nie potrafiąc jeździć. Tylko kogo za to winić ?
    Instruktorów co słodkie bajki ludziom opowiadają zamiast rzetelnie
    oceniać czyjeś umiejętności czy kursantów co własnej samooceny nie mają ?

  • 27. Data: 2011-07-05 19:51:27
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-05 19:42, Waldek Godel pisze:
    > najlepiej o tym, który paragraf własnie podałeś i numer dziennika ustaw.

    Poczytaj sobie
    http://forumprawne.org/prawo-karne/78983-prawo-o-ruc
    hu-drogowym-nie-trzezwi.html
    i pomyśl jak się ma do tego plac manewrowy w ośrodku egzaminacyjnym.

  • 28. Data: 2011-07-05 20:26:56
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-05 15:51, Myjk pisze:
    > Koleżankę niedawno oblali, bo przy
    > skręcie w lewo na skrzyżowaniu "zmieniła pas ruchu". :P Podobno na
    > skrzyżowaniu nie można zmieniać pasów ruchu.

    Ta jasne. To wypytaj ją dokładnie co wtedy zrobiła. Jestem niemal pewien
    że chodziło o niekontrolowaną zmianę pasa ruchu czyli np. skręcała z
    pasa lewego a chciała skończyć ten manewr na pasie prawym.

  • 29. Data: 2011-07-05 20:47:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jul 2011 19:51:27 +0200, Excite napisał(a):

    > Poczytaj sobie
    > http://forumprawne.org/prawo-karne/78983-prawo-o-ruc
    hu-drogowym-nie-trzezwi.html
    > i pomyśl jak się ma do tego plac manewrowy w ośrodku egzaminacyjnym.

    świetnie, opanowałeś już google.
    I teraz trzeci post.

  • 30. Data: 2011-07-05 20:49:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Excite w <news:iuvl1f$4h6$1@node2.news.atman.pl>:

    > Ta jasne. To wypytaj ją dokładnie co wtedy zrobiła. Jestem niemal pewien
    > że chodziło o niekontrolowaną zmianę pasa ruchu czyli np. skręcała z
    > pasa lewego a chciała skończyć ten manewr na pasie prawym.

    To tak nie wolno (zakładam, że nie było znaków zabraniających takiego
    manewru)?
    Tylko poproszę o konkrety.

    --
    Tomasz Nycz