    From: Marek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: jak odświeżyć pliki systemowe windows? /co robie zle?/
    Date: Thu, 12 Aug 2010 14:26:12 +0200

    Po uruchominiu komputera mam "przepraszamy, windows nie został poprawnie
    zamknięty, ble,ble,ble i wybór tryb awaryjny/noralny/awaryjny wiersz
    poleceń.

    Tryby: normalny, awaryjny, ostatnia dobra konfiguracja- uruchomienie opcji
    prowadzi do przeładowania komputera po chwilowym wyświetleniu grafiki
    ładowania systemu.

    Miałem nadzieje na uruchominie przywracania systemu z wiersza poleceń trybu
    awaryjnego, ale też komputer się przeładował, nie udało sie tego wiersza
    poleceń uzyskać.

    Wykluczyłem zasilacz, pamięci itp.

    Spróbowałem konsoli odzyskiwania , R, fixboot, fixmbr: nie pomogło.

    Postanowiłem więc, że "odświeżę" windows instalujac go powtórnie, ale nie
    usuwając instniejącej instalcji tylko naprawiająć= nadpisując biblioteki,
    pliki exxe itp w istniejącej instalcji Wiem, że kiedyś tak robiłem ze
    średnim, ale jednak pozytywnym skutkiem.

    -Włączam komputer
    -instaluj windows
    -instalator sprawdza partycje i informuje mnie o istniejącej już instalcji
    (c:\windows) i jak chcę isć dlaej, to mogę jedynie wybrać "L - usuń
    istalację (a więc wszystkie ustawienia moje dokumenty itp) i zainstaluj
    windows we wskazanej lokalizacji. Co jest nie tak, że nie mam możliwości
    instalcji która jedynie odświeży pliki systemu ???