  • 11. Data: 2011-04-16 17:59:42
    Temat: Re: jak można takie coś zagazować..
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-16 17:52, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > W Magene?
    > Bardziej dziwne byłoby gdyby wszystko działało jak należy.
    > Gaz tylko zwiększa prawdopodobieństwo kłopotów do granic pewności.

    Partacko założony gaz, powinieneś dodać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-04-16 18:22:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ioceer$qft$1@news.dialog.net.pl...

    > Partacko założony gaz, powinieneś dodać.

    Nie wiem, nie znam się, nie wnikam.
    Dopóki gaz nie jest zakładany fabrycznie, zawsze jest szansa że coś nie
    wyjdzie - to jest właśnie ten problem.
    Sąsiad który mnie namówił na gaz ma identyczny silnik (tyle że w Lagunie),
    zakładał w tym samym miejscu i on problemów nie ma, wręcz jest zachwycony
    działaniem.

  • 13. Data: 2011-04-16 18:25:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-16 18:22, Cavallino pisze:
    (ciach)
    > Sąsiad który mnie namówił na gaz ma identyczny silnik (tyle że w
    > Lagunie)
    (ciach)

    Była Laguna 2.0 Turbo 224 KM?

  • 14. Data: 2011-04-16 18:27:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu, to
    > powinno go też stać na paliwo.

    Ale z drugiej strony -- wolałbyś mieć 225 KM z gazem, czy powiedzmy
    jakiegoś diesla 120 KM? Koszt eksploatacji pewnie zbliżony...

    No i po za tym nie przesadzajmy, to fajny i szybki kompakt, ale nie
    Ferrari. ;)

  • 15. Data: 2011-04-16 18:28:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-04-16 18:22, Cavallino pisze:
    > (ciach)
    > (ciach)
    >
    > Była Laguna 2.0 Turbo 224 KM?

    Identyczny jak ja miałem w Megane, a do tego pił mój przedpiszca.

  • 16. Data: 2011-04-16 18:31:00
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-04-16 18:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Identyczny jak ja miałem w Megane, a do tego pił mój przedpiszca.

    :) ok.

  • 17. Data: 2011-04-16 18:59:14
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-16 15:56, megrims pisze:
    > http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-turbo-rs-f1-225
    ps-gaz-C18375179.html
    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Jak wybrał taką instalację że auto chodzi identycznie jak na benzynie to
    ja nie widzę problemu w tym że jeździ tanio. Choć wątpię w to przy
    uturbionym silniku i fakcie że sprzedaje od razu po założeniu lpg.
    Możliwe że z tych 225ps niewiele mu na lpg zostało.

  • 18. Data: 2011-04-16 21:30:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    >
    > Chociaż w salonach Porsche ludzie pytają o instalacje gazowe.
    > ML55AMG widziałem już zagazowanego. Czy to nie profanacja?

    Modyfikacja jak każda inna.
    Niby dlaczego szeroko pojęty tuning silnika uchodzi za modyfikację
    "uświęcającą", a przerobienie na gaz to ma być "profanacja"?
    Od strony technicznej sprawa prezentuje się podobnie, zarówno jeżeli
    chodzi o stopień skomplikowania i rozmaite efekty uboczne.

    Kretynizmem natomiast jest system podatkowy który doprowadza do sytuacji
    gdzie żeby korzystać z niższej akcyzy trzeba sobie przerobić silnik.
    Gdybyśmy jako państwo mieli jeszcze w tym jakiś interes (np. własne
    złoża), to byłoby zrozumiałe.
    Ale AFAIK LPG w Polsce to taki sam produkt przeważania sprowadzanej ropy
    naftowej jak benzyna czy olej napędowy.

  • 19. Data: 2011-04-16 21:33:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Nie wiem, nie znam się, nie wnikam.
    > Dopóki gaz nie jest zakładany fabrycznie, zawsze jest szansa że coś nie
    > wyjdzie - to jest właśnie ten problem.

    jak zwykle pierdoły gadasz..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2011-04-16 22:55:12
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-16 17:53, megrims pisze:
    > Co do gazu: uważam, że jak kogoś stać na auto o "sportowym" zacięciu,
    > to powinno go też stać na paliwo.

    Jak kogoś stać na samochód to go powinno być stać na benzynę.
    Co za różnica czy sportowy, czy rodzinny, czy wozidło robocze? :>

    Oczywiście to ma taki sam sens, jak to co napisałeś, czyli nie
    jest to nic innego, jak czyjeś wewnętrzne odczucie. Coś jak
    stosunek do polityki, palenia, motocykli, itp. Co kto lubi...

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)