  • 21. Data: 2010-01-27 17:37:57
    Temat: Re: jak dzialaja assistance
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Dlaczego nie?

    > To się robi wyłączenia w umowie.

    No to właśnie o tym napisałem "(a jeśli już, to w taki sposób żeby się
    łatwo z tego wymigać)".
    No i kolejne pytanie - a nawet jeśli nie dotrzymają zadeklarowanego
    terminu to co?

    > Wiesz, chyba nigdy nie pracowałeś w żadnym serwisie - nie tylko
    > samochodowym, ale też IT czy innym.
    > Dwa podstawowe parametry usługi to czas reakcji i czas naprawy.

    I jakiś serwis IT czy jakikolwiek inny da Ci gwarancje z czasem reakcji
    i krótkim czasem naprawy na nie wiadomo jaki, prywatny sprzęt, używany
    przez nie wiadomo kogo do nie wiadomo do czego itp. itd.?

    Po prostu w praktyce jest skończona liczba załóg assistance w liczbie
    potrzebnej do sprawnej obsługi klientów w normalnych warunkach.
    Jak przychodzi do powszechnej klęski typu pierwsze silne mrozy, to nagle
    co piąty samochód na parkingu nie chce się uruchomić i okazuje się że to
    assistance to się po prostu aż trudno dodzwonić.

  • 22. Data: 2010-01-29 00:40:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 08:21:22 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Dlatego, że zawsze w takiej umowie się znajdzie paragraf z "siłami
    > wyższymi". Idealnie kuliste krowy nas nie interesują.

    Które to siły są zazwyczaj zdefiniowane.

    Fajne macie umowy :D

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 23. Data: 2010-01-29 00:41:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 17:37:57 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > I jakiś serwis IT czy jakikolwiek inny da Ci gwarancje z czasem reakcji
    > i krótkim czasem naprawy na nie wiadomo jaki, prywatny sprzęt, używany
    > przez nie wiadomo kogo do nie wiadomo do czego itp. itd.?

    Oczywiście, że tak. za niewiadomo jak duże pieniądze, rzecz jasna.

    > Po prostu w praktyce jest skończona liczba załóg assistance w liczbie
    > potrzebnej do sprawnej obsługi klientów w normalnych warunkach.

    W praktyce dostajesz to, za co zapłaciłeś.

    > Jak przychodzi do powszechnej klęski typu pierwsze silne mrozy, to nagle
    > co piąty samochód na parkingu nie chce się uruchomić i okazuje się że to
    > assistance to się po prostu aż trudno dodzwonić.

    A to, na które mozna - zarabia.

  • 24. Data: 2010-01-29 01:25:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 29 Sty, 00:41, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > A to, na które mozna - zarabia.

    W jaki sposob? Wykupiem assistance w allianz. Pierwsza fala mrozow,
    duzo ludzi ma problem z samochodem. Zalozmy ze 90% tych ludzi ma
    akurat assistance w allianz, TU sobie nie poradzilo, wszystkie linie
    zapchane, nie moge sie dodzwonic i wezwac assistance.
    Co z tego ze pzu, warta i inne linki beda mialy akurat wolne linie bo
    ich klienci nie maja problemow z odpaleniem samochodu? Nie zadzwonie
    do innych TU tylko bede szukal pomocy drogowej na wlasna reke.

  • 25. Data: 2010-01-29 08:55:27
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Michał pisze:

    > Folkswageny, F-16, F-18...

    F-16 awaryjnie odpala się na korbę, ino taka pirotechniczną;)

    Shrek..

  • 26. Data: 2010-01-29 11:00:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-28, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Które to siły są zazwyczaj zdefiniowane.

    a w definicji będzie jakiś wytrych w stylu "lub inne >>cokolwiek<<".

    > Fajne macie umowy :D

    Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie
    obiecywali nic ponad odebranie telefonu ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-01-29 18:11:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:00:13 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > a w definicji będzie jakiś wytrych w stylu "lub inne >>cokolwiek<<".

    To na /dev/drzewo ;) Ew. dopisek, że ciężar dowodu na stronie oferującej
    pomoc.

    > Ostatnio nawet taką podpisywaliśmy. I bardzo pilnowałem, żebyśmy nie
    > obiecywali nic ponad odebranie telefonu ;-P

    Macie dużo kuchenek Aga na składzie? ;)

  • 28. Data: 2010-01-29 18:19:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 16:25:05 -0800 (PST), badzio napisał(a):

> [...]
    > akurat assistance w allianz, TU sobie nie poradzilo, wszystkie linie
    > zapchane, nie moge sie dodzwonic i wezwac assistance.

    Załóżmy, że ja mam w TU dupa, które popatrzyło na ICM wczesniej, zadzwoniło
    i zarezerwowało sobie usługi laweciarzy tak, że miało co wysyłać, oraz
    zwiększyło obsadę Call Center tak, że się wyrabiało.
    W efekcie obsłużyło mnie szybko i sprawnie.

    I teraz ja się z Ciebie nabijam, a inni, lurkujący zauważają, że lepiej
    kupić na następny rok w TU dupa, a nie tam, gdzie skrewili.

    P.S. Wiesz, akurat korzystałem z Assistance Allianza. I wiesz, jestem
    bardziej niż zadowolony. Przykładowo, ponieważ laweciarze odmawiali
    długiego transportu ze względu na warunki, to dostałem ofertę wrzucenia
    mnie do hotelu i następnego dnia zorganizowania transportu. W zasadzie od
    telefonu do Assistance mój problem przestał być moim problemem. I bardzo
    się z tego cieszę.

  • 29. Data: 2010-01-29 18:34:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-29, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote: